Het is maar om te zeggen dat ik voortaan ook Lid ben van de club,
ik heb net een dikke envelop gekregen met voorlopige lidkaart , stickers , sleutelhanger boekjes , maar geen klak , en ik had zo graag een klak gekregen. :cry:
Maar alé , ik ben erbij , nu nog eens in den axe geraken in Herent want nu weet ik nog altijd niet wie mijne gebuur Phillipe is...
LID
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
welkom in de club.
en een klak heb je niet nodig, maar een helm wel

en een klak heb je niet nodig, maar een helm wel
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
motorprinsesje
Dan heb jij meer gekregen dan ik, want ik heb mijn startpakket gekregen, doch geen voorlopige lidkaart... nu ja, heb voor de moment toch geen tijd voor mijn brommertjebe432081 schreef:Het is maar om te zeggen dat ik voortaan ook Lid ben van de club,
ik heb net een dikke envelop gekregen met voorlopige lidkaart , stickers , sleutelhanger boekjes , maar geen klak , en ik had zo graag een klak gekregen.![]()
Maar alé , ik ben erbij , nu nog eens in den axe geraken in Herent want nu weet ik nog altijd niet wie mijne gebuur Phillipe is...
-
sprint
Bij stak er een papier bij:motorprinsesje schreef:Dan heb jij meer gekregen dan ik, want ik heb mijn startpakket gekregen, doch geen voorlopige lidkaart... nu ja, heb voor de moment toch geen tijd voor mijn brommertje
Beste BMW rijder,
bla bla bla
en dan onderaan :
voorlopige lidkaart, LID NR:2353756.
Marnix.