nog een vraagje hoe zit met het 1000 km nazicht hoeveel euro moet ik ongeveer hiervoor opzij zetten ???
het is bijna zover !!
Moderator: GVN
het is bijna zover !!
Mijn dealer heeft me laten weten dat mijn R1200RT op transport staat in duitsland en dat deze wellicht woensdag bij hem word afgeleverd en dat ik dus vanaf volgende zaterdag bij de grote groep Beemers behoor
nog een vraagje hoe zit met het 1000 km nazicht hoeveel euro moet ik ongeveer hiervoor opzij zetten ???
r1200rt Jef zijn eerste BMW
jecle schreef
amaai mijne frak
is dat dan ni gratis
In elk VEEEEEEEEEEEEEEEL en VEILIGE kms toegewenst. en VEEEEEEEEEEEL amusement

navi 75 schreefhoe zit met het 1000 km nazicht hoeveel euro moet ik ongeveer hiervoor opzij zetten ???
ja vrienden, ge koopt dan zo'n duur maschien en dan moet ge dat klein nazicht 1000 km betalenIk heb ongeveer 130 euro betaald
amaai mijne frak
is dat dan ni gratis
In elk VEEEEEEEEEEEEEEEL en VEILIGE kms toegewenst. en VEEEEEEEEEEEL amusement
Rij nooit sneller dan je engelbewaarder vliegen kan !
via deze weg ook een 'dikke proficiat' met de aankoop van je beemer.
'k Lees hier dat je één van de volgende dagen over je machine kan beschikken: dus verwacht ik je hé. Laat misschien wel eerst iets weten, want zo nu en dan ben ik wat later of niet thuis.
P.S.: Wat die kosten van de 1000 km betreft: niet over zeveren en gewoon betalen ! Dat zal er ook nog wel afkunnen zeker?!
Veel plezier !
Seppe rt zegt : Niemand is perfect ... ik ben daar een perfect voorbeeld van!