Ik heb sinds augustus 05 mijne R1150R en heb er ook een groot scherm op staan omdat dat ik dat promo-pakket zat. Ondertussen heb ik een speedster-schermke maar dat staat er nog niet op.
Persoonlijk vind ik dat grotere scherm iets te lomp voor ne roadster, en wat ik ook wel heb gemerkt is dat je redelijk veel turbulentie hebt rond je helm. Wat het geeft met dat kleinere scherm kan ik nog niet zeggen maar ik laat je iets weten.
Alé, nog veel plezier hé
Daisje
Enjoy life! Enjoy your passion! Enjoy friends!
Buth never forget to keep a little distance so that nobody will hurt you!!!
Fijn van je snel antwoord maar kan het ook gaan de grote van de persoon ook hierbij een grote rol spelen? Ik ben namelijk 1m82 dus kan het mss goed zijn dat het bij mij wel fijn rijden is.
.:: Don't Drive Faster, Than Your Gardian Angel Can Fly ::.
Ik had op mijn R 850 R het (grote) Givi-scherm staan, maar had heel veel last van turbulenties. Nu heb ik er het speedster schermpje van BMW opstaan, en hemelsbreed verschil. Geen turbulenties meer, borststreek uit de wind, perfect gewoon. Ik ben ook 1 m 82
LowFlyer schreef:Ik dacht dat er maar 1 scherm bestaat voor BMW, ik spreek dan wel over het ORIGINELE BMW scherm van het merk BMW en niet over andere merken.
Er zijn er drie: speedster, tussenmaat en touring. De naam van de tussenmaat ontgaat me maar het ziet er zo uit:
Het scherm is vrij duur, het kost +/- 300 euro geplaatst. Voor mij was het een tegenvaller omwille van mijn lengte, 1.95. Ik had last van veel turbolentie en lawaai.
Probeer het scherm eens te testen want voor mij was het een slechte investering.