Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
hallo,
ik vind het niet terug op het forum daarom maar een nieuwe topic :
heeft er iemand ervaring met valbaren voor de 1150 RT ? ( Wunderlich ? ).
de mijne is van 10/2004 , er zitten wel van die plastieken cilinderbeschermers op maar naar ik al gelezen heb is dat niet veel soeps ?
alvast bedankt !
vr gr,
Arnold.
jawadde, dat is gene spek voor mijne bek , zal maar verder doen zonder ofwel wordt het een zaak voor de dealer .
toch bedankt voor de info !
vr gr,
Arnold.
Arnold schreef:jawadde, dat is gene spek voor mijne bek , zal maar verder doen zonder ofwel wordt het een zaak voor de dealer .
vr gr,
Arnold.
Arnold schreef:jawadde, dat is gene spek voor mijne bek , zal maar verder doen zonder ofwel wordt het een zaak voor de dealer .
vr gr,
Arnold.
Of je zou hulp kunnen vragen op het forum.
Grtz Fluppe met de lawaaipapegaai
dat kan ik idd ook doen , nu het is toch maar voorzien voor April/ Mei als het weer al wat beter is.....als het zo ver is dan weet ik waarheen.
vr gr,
Arnold.
Als je een beetje handig bent geen probleem heb er bij mij ook op gemonteerd,een beetje puzzelen,er zijn mallen bijgeleverd wat je moet uitfrezen uit je kuip
Lid BMWMCVL ER250/GSXF750/RT1150RT/R1200RT/GSA 1200
Panda schreef: Als je een beetje handig bent geen probleem heb er bij mij ook op gemonteerd,een beetje puzzelen,er zijn mallen bijgeleverd wat je moet uitfrezen uit je kuip
mja , ik heb wel schrik om de ganse kuip er af te doen....
we zien wel.
vr gr,
Heb net eens mijn eigen topic her bezien, waw, mijn RT-ke was toen proper
Arnold, kuipwerk afdoen is echt niet moeilijk hoor. Voorzichtig zijn is het belangrijkste! Succes.