Hallo iedereen
Weeral een vraagje ,
De GS staat heel schuin op de zijstandaard wat ook moeilijk word om hem terug recht te krijgen bij het vertrek .
Ben geen technieker en daarom de vraag zou deze kunnen uitgesleten zijn of bestaat er een oplossing hiervoor .
Alvast bedankt voor alle info .
Mvg
Moto staat heel schuin op zijstandaard
Moderator: GVN
-
- Berichten: 4703
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Re: Moto staat heel schuin op zijstandaard
Makkelijkste is een blokje onder de poot schroeven.
Andere mogelijkheid is een laspuntje op de aanslag vd poot of poot verlengen.
Als ie veel kms heeft kan de bevestiging uitgesleten zijn, soms helpt een nieuwe bus.
Andere mogelijkheid is een laspuntje op de aanslag vd poot of poot verlengen.
Als ie veel kms heeft kan de bevestiging uitgesleten zijn, soms helpt een nieuwe bus.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
- Berichten: 298
- Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
- Woonplaats: Brasschaat
- Locatie: Antwerpen/Brasschaat
Re: Moto staat heel schuin op zijstandaard
Ik zit met datzelfde probleem .
2 jaar geleden is er al eens een stuk tussengelast .
Maar de laatste tijd staat hij , zeker gepakt en gezakt , toch weer net dat ietsje te schuin om op een comfortabele manier recht te trekken .
Of misschien wordt ik gewoon wat ouder?
Soit , ik heb er nu een hockeypuk onder gestoken .
Puk kost 1, 5 euro en gaat ondertussen toch al een jaartje mee .
2 jaar geleden is er al eens een stuk tussengelast .
Maar de laatste tijd staat hij , zeker gepakt en gezakt , toch weer net dat ietsje te schuin om op een comfortabele manier recht te trekken .
Of misschien wordt ik gewoon wat ouder?
Soit , ik heb er nu een hockeypuk onder gestoken .
Puk kost 1, 5 euro en gaat ondertussen toch al een jaartje mee .
R1150GSA
Re: Moto staat heel schuin op zijstandaard
Er op letten dat de motor niet té rechtop komt te staan, als de achterband leegloopt
kan hij omvallen naar de andere kant.
kan hij omvallen naar de andere kant.
Re: Moto staat heel schuin op zijstandaard
Of PVC-blokje van 15 a 20 mm en liefst wat groter dan de voetplaat (zakt dan minder rap weg).
Paar gaten boren en verzonken inbusboutjes M6 met tete fraise (met schuine kop) en van boven een zelfborgende moer
Is ni zo chique als ne pootverbreder van Touratech maar kost (zo goed als) niks.
Paar gaten boren en verzonken inbusboutjes M6 met tete fraise (met schuine kop) en van boven een zelfborgende moer
Is ni zo chique als ne pootverbreder van Touratech maar kost (zo goed als) niks.
Re: Moto staat heel schuin op zijstandaard
Den ene is handig en heeft véél tijd en de andere koopt kant en klaar.... touratech verkoopt geen verhogingen enkel vergroting. Alsof iedereen alle dagen in de woestijn gaat parkeren.
Let op met te grote en vooral zware verhogers. Tis nie den eerste dat open gaat als hij een flinke slag krijgt....put bult. Dus licht maken.
Let op met te grote en vooral zware verhogers. Tis nie den eerste dat open gaat als hij een flinke slag krijgt....put bult. Dus licht maken.
Re: Moto staat heel schuin op zijstandaard
Ik heb de mijne hier gekocht. ( model van 25€ )
http://www.bmwgsemotion.com/acclc2.html
is iets hoger en breder.
Stond vroeger veel op onverharde ondergrond geparkeerd,
waardoor een bredere steun noodzakelijk was.
Hij is ook iets dikker, waardoor de moto iets rechter komt te staan.
Ps te koop via http://www.Boxerpower.nl
http://www.bmwgsemotion.com/acclc2.html
is iets hoger en breder.
Stond vroeger veel op onverharde ondergrond geparkeerd,
waardoor een bredere steun noodzakelijk was.
Hij is ook iets dikker, waardoor de moto iets rechter komt te staan.
Ps te koop via http://www.Boxerpower.nl