Uitlaat R1200R
Moderator: GVN
-
Uitlaat R1200R
Bij deze ben ik op zoek naar iemand die volgende uitlaat op zijn R1200R zitten heeft of enige ervaring met het merk heeft. Ik ben al enige tijd aan het uitkijken om de originele uitlaat te vervangen vooral visueel.
De meeste uitlaten die te vinden zijn vindt ik te groot en hebben dat raar hexagon model.
Daarmee is mijn oog gevallen op deze van SC projects zie foto.
Op youtube is er ook een filmpje te vinden waar Bmw motorad een R1200R hebben omgebouwd naar een streetfighter en hebben daarbij ook deze gebruikt. Dus kwalitatief zal dit wel in orde zijn vermoed ik. En daarbij zijn ze ook Eu gekeurd.
Mocht er hier iemand zijn met dergelijk model zou ik graag deze even komen bekijken.
Let me know!
Mvg.
P.S. Andere opmerkingen of bevindingen zijn ook altijd welkom.
De meeste uitlaten die te vinden zijn vindt ik te groot en hebben dat raar hexagon model.
Daarmee is mijn oog gevallen op deze van SC projects zie foto.
Op youtube is er ook een filmpje te vinden waar Bmw motorad een R1200R hebben omgebouwd naar een streetfighter en hebben daarbij ook deze gebruikt. Dus kwalitatief zal dit wel in orde zijn vermoed ik. En daarbij zijn ze ook Eu gekeurd.
Mocht er hier iemand zijn met dergelijk model zou ik graag deze even komen bekijken.
Let me know!
Mvg.
P.S. Andere opmerkingen of bevindingen zijn ook altijd welkom.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Melkdjefer op 07 sep 2016, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW R1200R - 2015 - Honda CBR 600 F2 - 1994
-
- Contacteer:
Re: Uitlaat R1200R
Volgens mij ontbreekt de fotoMelkdjefer schreef: Daarmee is mijn oog gevallen op deze van SC projects zie foto.
.

R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Foto staat erbij nu. Had dezepost gezet met smartphone en zag nadien dat het een png-bestand was.
Bij deze even aangepast en opnieuw geplaatst!
Dit nu nu wel zichtbaar.
Bij deze even aangepast en opnieuw geplaatst!
Dit nu nu wel zichtbaar.
BMW R1200R - 2015 - Honda CBR 600 F2 - 1994
Heb je deze uitlaat ondertussen geplaatst ? Ik kan er ergens eentje 2de hands vastkrijgen maar twijfel nog en zoek nog wat reviews/bevindingen.
-
heb deze op mijn r1200r staan
goede uitlaat voor aanvaardbare prijs
hemels geluid
goede uitlaat voor aanvaardbare prijs
hemels geluid
bmw r1200gs lc rallye(17)
bmw c650 sport(17)
bmw c650 sport(17)
Heb hem ondertussen ook geplaatst en mooi geluid ( met killer, zonder nog niet getest).
Hij staat vanachter ook meer open en zo komt het wiel beter tot zijn recht.

Hij staat vanachter ook meer open en zo komt het wiel beter tot zijn recht.

-
Beugel is wel niet correct geplaatst(deze moet vooraan zitten)
Zie bovenstaande foto

Zie bovenstaande foto
bmw c650 sport(17)
bmw c650 sport(17)
Oei twee mogelijkheden zie foto.rogierst123 schreef:Beugel is wel niet correct geplaatst(deze moet vooraan zitten)![]()
Zie bovenstaande foto

Tenzij dat jij zegt dat sc zijn eigen product niet kent of ik geen schema's kan lezen.
-
sorry Ikkel
Daar er bij mij geen geen montage handleiding bij was,ben ik afgegaan op de foto van sc zelf
Ge hebt 100% gelijk, en ja ,je kan een handleiding lezen
Daar er bij mij geen geen montage handleiding bij was,ben ik afgegaan op de foto van sc zelf
bmw c650 sport(17)
bmw c650 sport(17)
Geen probleem.rogierst123 schreef:sorry Ikkel
Ik had de twee standen van de beugel trouwens geprobeerd maar vond de middelste het beste zitten.
Enkel je vraagstelling irriteerde me en daarom ook het sarcasme van het moment. Maar bon soit het is geen probleem.
Grtz
Schoon gerief!
Ik zou deze ook wel (na de winter) op mijn Rockster willen plaatsen ter vervanging van de gepekelde alu SBK Leovince, maar vind op de website van SC Projects niks terug over de 1150 reeks.
Zou die uitlaat voor de 1200 reeks ook passen op een 1150 (geen kat meer, maar Y-stuk)?
Wil een van de eigenaars misschien eens de diameter van die linkbuis meten, zodat ik weet of die zou passen. De huidige aansluiting, inlaat van de uitlaatdemper, is 50 mm bij de rockster.
Ik zou deze ook wel (na de winter) op mijn Rockster willen plaatsen ter vervanging van de gepekelde alu SBK Leovince, maar vind op de website van SC Projects niks terug over de 1150 reeks.
Zou die uitlaat voor de 1200 reeks ook passen op een 1150 (geen kat meer, maar Y-stuk)?
Wil een van de eigenaars misschien eens de diameter van die linkbuis meten, zodat ik weet of die zou passen. De huidige aansluiting, inlaat van de uitlaatdemper, is 50 mm bij de rockster.
R850R '95 / Honda CB sevenfifty '92 / R1150R Rockster '03
bedoel je de binnendiameter of de buitendiameter ?
Hij staat nu gemonteerd, dus binnendiameter zal niet lukken, maar ik meet gewoon die van de oude uitlaat want de diameter is toch het zelfde.
Hij staat nu gemonteerd, dus binnendiameter zal niet lukken, maar ik meet gewoon die van de oude uitlaat want de diameter is toch het zelfde.
Top dat je het even wil nakijken. Buitendiameter is ok, hoor. Ik heb die van mij ook nog niet gedemonteerd.ikkel schreef:bedoel je de binnendiameter of de buitendiameter ?
Dat zal ik deze avond eens nameten met de schuifmaat.
buitendiameter 67mm
binnendiameter 64mm
binnendiameter 64mm
Dank je, helaas veel groter dan huidige uitlaat.
Iemand enig idee of dat zou werken met een verloopstuk, of krijg ik dan te weinig tegendruk?
Iemand enig idee of dat zou werken met een verloopstuk, of krijg ik dan te weinig tegendruk?