per km ????Vandaag Dortmund op en neer met pieken tot 180 km/h. Meestal zou 140-160. Verbruik 6,9.
Verbruik, ik krijg het niet voor elkaar!
Moderator: GVN
-
brit
leg je vraag, samen met vergelijkende cijfers, voor aan bmw en zij zullen als voornaamste oorzaak voor een lager verbruik het aanwezig zijn van twinspark aanhalen. 98 ron levert ook een (miniem) lager verbruik op tov. 95 ron.
een slechte afstelling kan ook leiden tot een hoger verbruik, alsook een niet correcte bandendruk, ...
de 1200 is ook niet zuiniger dan de 1150 twinspark. op diverse fora zijn er reeds diverse representatieve voorbeelden uit de realiteit gepost.
een slechte afstelling kan ook leiden tot een hoger verbruik, alsook een niet correcte bandendruk, ...
de 1200 is ook niet zuiniger dan de 1150 twinspark. op diverse fora zijn er reeds diverse representatieve voorbeelden uit de realiteit gepost.
YOO
Pff, verbruik, ik kap er naft in, en m'n cilinders kappen er naft uit, samenwerkende vennootschap of zoiets
Ik denk dat 't bij mij tussen de 6,5l en de 7l ligt, naargelang m'n humeur
Grtz, Philip!
Pff, verbruik, ik kap er naft in, en m'n cilinders kappen er naft uit, samenwerkende vennootschap of zoiets
Ik denk dat 't bij mij tussen de 6,5l en de 7l ligt, naargelang m'n humeur
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Bieke Louis
Verbruik van de 1200rt tussen de 5.1/100 en 6.9/100 voor die 5.1 wel extra moeite gedaan
, laten uitbollen-minniem optrekken en zo van die toestanden wel 95km/uur gereden waar het kon, heb toen 560km gereden met 1 tankbeurt, maar vermoeiend dat zo rijden is, 'k zal wel iets meer tanken en normaal rijden met een soepel handje aan de rechterkant en men ogen gericht naar stilstaande autos met cameras al moet je tegenwoordig ook al boven op de bruggen kijken 
Het verbruik ligt gemiddeld toch zo een halve liter lager dan men 1150of 1100 beide monospark met dezelfde rijstijl
groetjes en tot ergens in de bochten
Bieke Louis
Het verbruik ligt gemiddeld toch zo een halve liter lager dan men 1150of 1100 beide monospark met dezelfde rijstijl
groetjes en tot ergens in de bochten
Bieke Louis
imker op een R1200RT - onthaalmedewerker regio Mechelen
https://picasaweb.google.com/BiekeLouis/MijnBijen" onclick="window.open(this.href);return false; en andere
https://picasaweb.google.com/BiekeLouis/MijnBijen" onclick="window.open(this.href);return false; en andere
-
Flat Twin Power
-
George Michael
-
WALTER GSAdventure
-
George Michael
Mijn BMW heeft zijn eerste beurt (30.000) gehad na mijn aanschaf in december. Zoals je hierboven kunt lezen kreeg ik het verbruik wat jullie aangaven niet voor elkaar. Heb dit gemeldt bij de dealer. die hebben iets gemeten en gesteld. en ja hoor . . . . . . . . .Verbruik is nu 6,3 en gisteren zelfs 6,0
En dat met een gewone lekkere vlotte rijstijl.
Dus de NIET-BMW dealer waar ik hem gekocht heb wist niet waar die het over had, ja verkopen, kon ie wel
Mijn voldende BMW wordt gewoon bij de bmw-dealer gekocht.
. . . . . . . . . Ik ben weer een blij mens en voel me normaal nu ik ook rond jullie verbruik zit. Ode aan BMW Nieuwegein
Dus de NIET-BMW dealer waar ik hem gekocht heb wist niet waar die het over had, ja verkopen, kon ie wel
Mijn voldende BMW wordt gewoon bij de bmw-dealer gekocht.
. . . . . . . . . Ik ben weer een blij mens en voel me normaal nu ik ook rond jullie verbruik zit. Ode aan BMW Nieuwegein
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
-
Consigliori Wim
- Contacteer:
Da zal dan dat klein verschilleke zijn he,'t zotteken uithangen kost wat €-kes maar is soms wel echt nodig om de kleine verschillen in het leven gewaar te wordenironjakke schreef:Ik zit met mijnen R 1100 R, nu 14000 km, op een verbruik van gemiddeld 5.3 L bij normale rijstijl.ronnyb schreef:Mijnen R1100R ,41000Km gemiddelde van 5.6l af en toe het zotteke uithangen maar meestal gewone rijstijl.
![]()
Ik doe niet te rap zotte toeren.
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa