en nu maar wachten tot ???????????????
levering uitgesteld
Moderator: GVN
levering uitgesteld
verleden week kreeg ik te horen dat mijn moto op transport stond en dat ik enkele dagen zou kunnen bollen
maar ik heb juist van mijn dealer te horen gekregen dat mijn nieuwe moto r1200rt wordt vastgehouden voor een technische controle tot wanneer konden ze niet zeggen ook waarom werd niet verteld
zijn er nog mensen in deze positie ???????????

r1200rt Jef zijn eerste BMW
-
SilverShadowRT
marcpe schreef:Ik ben ook nog aan't wachten op men RT, normaal zou hij deze week
geleverd worden.![]()
Is er nog nieuws![]()
Als ze morgen niets laten weten, ga ik eens bellen.
Marc
ik heb vrijdag ook een émail naar BMW Bornem gestuurd maar vandaag maandag nog geen reactie gehad , morgen zal ik ook nog eens bellen met de dealer
als u nieuws hebt laat het weten aub.
groeten
jef
ik heb zojuist met de daeler gebeld en deze heeft kontakt met BMW duitsland gehad , daar heeft men verteld dat er een 20tal moto's ingehouden zijn voor technische controle
de levering zou voorzien voor half maart
daar mijn oude moto (deauville) verkocht is en ik hem moet afleveren volgende week
heeft mijn dealer voorgesteld dat ik tot aan de levering van mijn R1200RT met een moto van hem mag rijden
dus over de daeler geen klachten hij doet wat hij kan

Hallo, mijn 1200 zou normaal gezien ook vrijdag geleverd worden. Blijkbaar dus ook tegengehouden voor controle. De moto zou nu wel onderweg zijn (daarstraks heb ik daar meer info over gehad)
Maar meer weet ik er ook niet over.
Heeft iedereen (van wie de moto later komt) daar het ESA systeem op?
R1200RT - 73000km http://www.eamc.be
mijn moto is zonder ESA wel met chroom uitlaat en alarm is dat misschien de oorzaakshost schreef:Hallo, mijn 1200 zou normaal gezien ook vrijdag geleverd worden. Blijkbaar dus ook tegengehouden voor controle. De moto zou nu wel onderweg zijn (daarstraks heb ik daar meer info over gehad)
hoi
Ik denk dat het komt omdat je een chroom uitlaat gekozen hebt;
Ik had ook een chroom uitlaat gekozen en de daeler heeft mij een week na de bestelling gebeld om te zeggen ; als je een chroom uitlaat wil zal je nog een 5 tal weken bovenop de 4 weken moeten wachten.
Dus geen chroom voor mij
ik kon niet meer wachten
ik hoop dat ik daar geen spijt van krijg
Marc
Ik denk dat het komt omdat je een chroom uitlaat gekozen hebt;
Ik had ook een chroom uitlaat gekozen en de daeler heeft mij een week na de bestelling gebeld om te zeggen ; als je een chroom uitlaat wil zal je nog een 5 tal weken bovenop de 4 weken moeten wachten.
Dus geen chroom voor mij
ik hoop dat ik daar geen spijt van krijg
Marc
ik ben nog steeds aan het wachten, (bestelt net voor nieuwjaar)
Nu zou hij wel bij de dealer staan maar die mag hem niet leveren problemen, met een kopeling plaat.
de dealer heeft de papieren ook terug gestuurt beweert hij wat ik ook maar iets raar vind
en ondertussen ma wachten dat belooft nog gene kilometer gereden en al problemen
zit er soms nog iemand in het zelfde bootje als ik?
volgens den dealer is het geen alleestaand geval!!!!!!!!!!
Nu zou hij wel bij de dealer staan maar die mag hem niet leveren problemen, met een kopeling plaat.
de dealer heeft de papieren ook terug gestuurt beweert hij wat ik ook maar iets raar vind
en ondertussen ma wachten dat belooft nog gene kilometer gereden en al problemen
zit er soms nog iemand in het zelfde bootje als ik?
volgens den dealer is het geen alleestaand geval!!!!!!!!!!
betreft koppeling,
inderdaad er zijn paar duizend moto's R1200RT die terug binnen moeten vanwege de koppeling (blijkbaar nieuwe leverancier), er werd aangeraden om niet te rijden ...
mijn moto had ik toch op tijd ontvangen, 700km gebold en dan ... het jammere bericht gehoord van de koppeling.
Dat wordt wachten tot 12-13de week
Ik krijg wel een 850RT om verder mee te touren
inderdaad er zijn paar duizend moto's R1200RT die terug binnen moeten vanwege de koppeling (blijkbaar nieuwe leverancier), er werd aangeraden om niet te rijden ...
mijn moto had ik toch op tijd ontvangen, 700km gebold en dan ... het jammere bericht gehoord van de koppeling.
Dat wordt wachten tot 12-13de week
Ik krijg wel een 850RT om verder mee te touren
R1200RT - 73000km http://www.eamc.be
op 16/2 werd ik al op de hoogte gebracht dat mijn moto werd tegengehouden
voor een technische cotrole maar meer werd er niet gezegt
nu enkele weken later weet ik wat er mis is
het blijkt dat er slechte koppelingsplaten zijn geleverd door een buitenfirma
daar mijn oude moto reeds verkocht was ik deze moest leveren heeft mijn dealer mij een vervangmoto gegeven (R1200ST) met duizend km op de teller en dit tot mijne RT er is