levering uitgesteld

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
jecle

levering uitgesteld

Bericht door jecle »

verleden week kreeg ik te horen dat mijn moto op transport stond en dat ik enkele dagen zou kunnen bollen :lol: maar ik heb juist van mijn dealer te horen gekregen dat mijn nieuwe moto r1200rt wordt vastgehouden voor een technische controle tot wanneer konden ze niet zeggen ook waarom werd niet verteld :cry: :cry: zijn er nog mensen in deze positie ???????????
en nu maar wachten tot ??????????????? :?: :?:
r1200rt Jef zijn eerste BMW
SilverShadowRT

Bericht door SilverShadowRT »

Jef,

Heb je ook enig idee over welke technische controle het dan zou gaan ?
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

goed kijken op je bestelbon en de voorwaarden. Levering mag maar een bepaalde (korte) periode uitgesteld worden ... daarna krijg je een vergoeding normaal gezien :wink:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
jecle

Bericht door jecle »

mijn dealer heeft om de reden gevraagt maar er werd geen antwoord op gegeven enkel dat er meerdere motoren voor een technische keuring zijn tegengehouden :?: :twisted: :cry:
en nu maar hopen dat het snel opgelost is WANT DA BEGINT BEGOT AL GOE :evil: :evil:
marcpe

Bericht door marcpe »

Ik ben ook nog aan't wachten op men RT, normaal zou hij deze week
geleverd worden. :?

Is er nog nieuws :?:
Als ze morgen niets laten weten, ga ik eens bellen.

Marc
jecle

Bericht door jecle »

marcpe schreef:Ik ben ook nog aan't wachten op men RT, normaal zou hij deze week
geleverd worden. :?

Is er nog nieuws :?:
Als ze morgen niets laten weten, ga ik eens bellen.

Marc

ik heb vrijdag ook een émail naar BMW Bornem gestuurd maar vandaag maandag nog geen reactie gehad , morgen zal ik ook nog eens bellen met de dealer :? :?
als u nieuws hebt laat het weten aub. :!: :?:
groeten
jef
jecle

Bericht door jecle »

ik heb zojuist met de daeler gebeld en deze heeft kontakt met BMW duitsland gehad , daar heeft men verteld dat er een 20tal moto's ingehouden zijn voor technische controle :?: de levering zou voorzien voor half maart :? daar mijn oude moto (deauville) verkocht is en ik hem moet afleveren volgende week :!: heeft mijn dealer voorgesteld dat ik tot aan de levering van mijn R1200RT met een moto van hem mag rijden :) dus over de daeler geen klachten hij doet wat hij kan 8) 8)
marcpe

Bericht door marcpe »

Ik heb de daeler niet moeten bellen, hij heeft mij gebeld, en mag vandaag de papieren gaan halen :D en men beemer zaterdag. :D :) :lol:

Ja jef, ik hoop voor u dat het ook snel in orde komt :?
nog veel geduld toegewenst :?

Groetjes Marc
shost

Bericht door shost »

Hallo, mijn 1200 zou normaal gezien ook vrijdag geleverd worden. Blijkbaar dus ook tegengehouden voor controle. De moto zou nu wel onderweg zijn (daarstraks heb ik daar meer info over gehad)

Maar meer weet ik er ook niet over.
Heeft iedereen (van wie de moto later komt) daar het ESA systeem op?
R1200RT - 73000km http://www.eamc.be
jecle

Bericht door jecle »

shost schreef:Hallo, mijn 1200 zou normaal gezien ook vrijdag geleverd worden. Blijkbaar dus ook tegengehouden voor controle. De moto zou nu wel onderweg zijn (daarstraks heb ik daar meer info over gehad)

Maar meer weet ik er ook niet over.
Heeft iedereen (van wie de moto later komt) daar het ESA systeem op?
mijn moto is zonder ESA wel met chroom uitlaat en alarm is dat misschien de oorzaak :?: :?: BMW heeft ook een émail gestuurd hierin staat vermeld dat mijn moto door productie vertraging pas in week tien zou geleverd worden dus wachten maar :evil: :twisted: :(
marcpe

Bericht door marcpe »

hoi

Ik denk dat het komt omdat je een chroom uitlaat gekozen hebt;
Ik had ook een chroom uitlaat gekozen en de daeler heeft mij een week na de bestelling gebeld om te zeggen ; als je een chroom uitlaat wil zal je nog een 5 tal weken bovenop de 4 weken moeten wachten. :twisted:
Dus geen chroom voor mij :cry: ik kon niet meer wachten :oops:
ik hoop dat ik daar geen spijt van krijg :? :?

Marc
dikken
Contacteer:

Bericht door dikken »

Mijn dealer meldt mij dat de productie van mijn beemer (met chroom uitlaten) is opgenomen in de productieplanning van week 8 (deze week dus).
Verder niets ivm vertraging gemeldt.
greetzzz, bart
qluc

Bericht door qluc »

ik ben nog steeds aan het wachten, (bestelt net voor nieuwjaar)
Nu zou hij wel bij de dealer staan maar die mag hem niet leveren problemen, met een kopeling plaat.
de dealer heeft de papieren ook terug gestuurt beweert hij wat ik ook maar iets raar vind
en ondertussen ma wachten dat belooft nog gene kilometer gereden en al problemen :cry: :cry: :cry:
zit er soms nog iemand in het zelfde bootje als ik?
volgens den dealer is het geen alleestaand geval!!!!!!!!!!
shost

Bericht door shost »

betreft koppeling,
inderdaad er zijn paar duizend moto's R1200RT die terug binnen moeten vanwege de koppeling (blijkbaar nieuwe leverancier), er werd aangeraden om niet te rijden ...

mijn moto had ik toch op tijd ontvangen, 700km gebold en dan ... het jammere bericht gehoord van de koppeling.
Dat wordt wachten tot 12-13de week :(

Ik krijg wel een 850RT om verder mee te touren
R1200RT - 73000km http://www.eamc.be
jecle

Bericht door jecle »

op 16/2 werd ik al op de hoogte gebracht dat mijn moto werd tegengehouden :twisted: voor een technische cotrole maar meer werd er niet gezegt :evil: nu enkele weken later weet ik wat er mis is :!: het blijkt dat er slechte koppelingsplaten zijn geleverd door een buitenfirma :twisted: :evil: daar mijn oude moto reeds verkocht was ik deze moest leveren heeft mijn dealer mij een vervangmoto gegeven (R1200ST) met duizend km op de teller en dit tot mijne RT er is :wink:
Plaats reactie