Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Ik heb er eentje van oxford sports, gekocht bij http://www.motos-inghelbrecht.be.
Als je er eentje koopt, wel even passen als ie goed aansluit op je RT, want door de specifieke vorm van de tank passen ze niet allemaal even goed.
ik heb er eentje al jaren ... nog van 2 motos geleden bij manier van spreken. Het is inderdaad een handig ding als het mooi past op je tank, maar ... doordat het op je tank ligt, vind ik de afstand soms nogal ver weg om af te lezen ! Soms moet je met je hoofd diep neerbuigen om iets te kunnen lezen ! Gevaarlijk !!! Daarom is het kaartvak van een tanktas handiger en dichterbij (de hoogte van de tanktas) om af te lezen ! Mijn ervaring is ook wel, dat bij veelvuldig gebruik de zuignappen snel gaan verduren. Maar deze zal je wel kunnen apart kopen zeker ? Op mijn kaarthouder zit aan de voorkant een koord, die je dan kan vastbinden ergens aan je stuur, zodat bij het eventueel toevallig loskomen van de kaarthouder, deze niet wegvliegt. Handig !
j.
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017) Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
ik heb er eentje al jaren ... nog van 2 motos geleden bij manier van spreken. Het is inderdaad een handig ding als het mooi past op je tank, maar ... doordat het op je tank ligt, vind ik de afstand soms nogal ver weg om af te lezen ! Soms moet je met je hoofd diep neerbuigen om iets te kunnen lezen ! Gevaarlijk !!! Daarom is het kaartvak van een tanktas handiger en dichterbij (de hoogte van de tanktas) om af te lezen ! Mijn ervaring is ook wel, dat bij veelvuldig gebruik de zuignappen snel gaan verduren. Maar deze zal je wel kunnen apart kopen zeker ? Op mijn kaarthouder zit aan de voorkant een koord, die je dan kan vastbinden ergens aan je stuur, zodat bij het eventueel toevallig loskomen van de kaarthouder, deze niet wegvliegt. Handig !
j.
Da's waar.
Handig om op je kaart te kijken als je stil staat, maar al rijdend heel gevaarlijk.
Je moet met je kin op je borst rusten wil je iets zien van je kaart, je kan maar beter op de weg letten dan.
Het kan ook pakken veiliger zonder dat het duur word.
Lezen vanop tanktas very dangerous zie naar de reakties.
Oplossing en betaalbaar, mail naar:roadbookroller@hotmail.com.
Omgeving Antwerpen
Yep,
Frank, sluikreklame
Alles heeft een doel , maar deze topic ging over een kaarthouder met zuignappen en NIET over een roadbookroller, He
BTW: Ik heb een GPS Garmin 2610
houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS