Moderator: GVN
zorgde gij veur de stickerAlleen ast nen boxer is, uit china komt en er ne sticker van BMW ophangt.....
Zot.tweecilinderke schreef:niemand een nief gesmachine kopen ?![]()
zou dit ook eens moeten doen ,weet niet hoelang dit geleden is , is een Honda motor in Harry frame van begin de jaren 80 .Relax schreef:Zot.tweecilinderke schreef:niemand een nief gesmachine kopen ?![]()
Ik breng 't mijne langs voor onderhoud, da's al wel. De 16de?
slecht voor de economie, beetje acide indoenen die Honda blijft draaien !
My point exactly, er bestaat dan ook wel een tweespalt.Relax schreef:Zolang Luc zijn gangen kan gaan, moet Koppel! dat ook kunnen. En anderen.
Wat vraag jij nu weer juistRelax schreef:Antwoord op mijn vraag ipv mensen slechte gedachten te bezorgen.
Dat kan als je lid bent van de BMW club Vlaanderen in de ledenzone ,dat kost u de volledige 35 euro voor een jaar, en heb je alvast de clubritten.Ik mis een echt topic met GPS routes (ook om te downloaden) en commentaren betreft die rit afzonderlijk.
Ben daar niet helemaal mee eens. Er zijn nog nooit zoveel betaalbare middenklasser motoren geweest als nu. Ik denk maar aan heel de honda 600 reeks , om maar een voorbeeld te geven.En zelfs bij Bmw hebben ze tegenwoordig een R310GS. En je eerste motor hoeft helemaal geen nieuwe te zijn , integendeel zelfs.tweecilinderke schreef:.....Als ik die prijzen van den tupperware in de vitrine zie word ik ook ongemakkelijkom dan nog maar van de nazorg te zwijgen.
Welke jonge gast kan de dag van vandaag nog 15000 euro voorzien op zijn 25 ste en een motor kopen? De meeste zijn dan pas afgestudeerd en denken aan een gezin en een huis dat ook al niet meer te betalen is.......
Kan best meevallen hoor 125 CC (moet je mee beginnen als jonge gast....) Ongeveer een 300 euro verzekering een 4-tal uren opleiding (verplicht) Aankoop nieuwe motor 3250 euro(Sommige fietsen kosten meer) en rijden maar... Ok spotgoedkoop is het niet maar anderzijds elke hobby kost geld. Het verschil tussen de tweedehands en en de nieuwe was de moeite niet om voor de tweedehands te gaan.Maar of ze daarom bij een club gaan ....dat blijft een andere vraagJo De Paepe schreef:Afgezien van de aankoopkosten van de motorfiets ,komt er ook nog de kosten voor het behalen van een rijbewijs bij. Ook al niet goedkoop. En probeer als min 25 jarige maar eens een verzekering af te sluiten aan een deftige tarief.
Geen wonder dat de jeugd geen zin meer heeft in een motor en de auto verkiest.
hier is er een die begonnen is met toentertijd een 25KW Funduro op zijn 18jaar . 6uur rijschool en theorie en praktijk examen . Theorie voor de auto telde niet , moest opnieuw gedaan worden.jovdt schreef:Kan best meevallen hoor 125 CC (moet je mee beginnen als jonge gast....) Ongeveer een 300 euro verzekering een 4-tal uren opleiding (verplicht) Aankoop nieuwe motor 3250 euro(Sommige fietsen kosten meer) en rijden maar... Ok spotgoedkoop is het niet maar anderzijds elke hobby kost geld. Het verschil tussen de tweedehands en en de nieuwe was de moeite niet om voor de tweedehands te gaan.Maar of ze daarom bij een club gaan ....dat blijft een andere vraagJo De Paepe schreef:Afgezien van de aankoopkosten van de motorfiets ,komt er ook nog de kosten voor het behalen van een rijbewijs bij. Ook al niet goedkoop. En probeer als min 25 jarige maar eens een verzekering af te sluiten aan een deftige tarief.
Geen wonder dat de jeugd geen zin meer heeft in een motor en de auto verkiest.
Het ging over BMW's niet over Hando's. Er zijn idd betaalbare middenklassers maar niet bij BMW.st1100 schreef:
Ben daar niet helemaal mee eens. Er zijn nog nooit zoveel betaalbare middenklasser motoren geweest als nu. Ik denk maar aan heel de honda 600 reeks , om maar een voorbeeld te geven.En zelfs bij Bmw hebben ze tegenwoordig een R310GS. En je eerste motor hoeft helemaal geen nieuwe te zijn , integendeel zelfs.
En een huis is net van hetzelfde , als alles helemaal in orde moet zijn , zonder zelf veel te doen is het idd duur... Maar door zelf de handen uit de mouwen te steken , je kan nooit zoveel 'verdienen' op een paar jaar tijd