Y2remoto
Moderator: GVN
Re: Y2remoto
Dat is niet echt stimulerende verkoopspeptalk...WM schreef:Hallo,
Heb onlangs de Y2remoto gemonteerd. Vind het maar niets. Voor wie wil, hij is te koop voor € 125.
Mailtje naar: wimmeykens@skynet.be
Groeten.
Bedankt voor de info in elk geval - ik dacht er ook aan om zo'n ding te kopen.
Nel mezzo del cammin di nostra vita...
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
Geert,
Bij Notter hebben ze de Perfect Pilot voor een 2610. Zou naar't schijnt zeer goed zijn (heb ik van horen zeggen, ik heb er geen ervaring mee).
Ze hebben er zelfs een die bluetooth eigenschappen heeft.
Prijskaartje ligt wel hoger, nl. tussen 300 en 1000€ afhankelijk van het type.
Bij Notter hebben ze de Perfect Pilot voor een 2610. Zou naar't schijnt zeer goed zijn (heb ik van horen zeggen, ik heb er geen ervaring mee).
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
Inderdaad. Probleem is dat die jongens bij Notter dat ding zo schabouwelijk duur verkopen (325 euro voor de perfectpilot red) als je de gps niet bij hen zelf hebt gekocht (dan 150 euro). "Iemand"SilverRT schreef:Geert,
Ik zou graag tegen begin juni "live" willen gaan, want dan ben ik een weekendje weg met de motor.
Nel mezzo del cammin di nostra vita...
Re: Y2remoto
Welk zijn eigenlijk de minpunten ?WM schreef:Hallo,
Heb onlangs de Y2remoto gemonteerd. Vind het maar niets. Voor wie wil, hij is te koop voor € 125.
Mailtje naar: wimmeykens@skynet.be
Groeten.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Ik zou dat niet mogen schrijven want ik word geacht die spullen te verkopen, maar ik verkoop liever goeie kwaliteit en niet die y2remote of sp2 zoals het nu noemt.
Ten eerste het is ontzettend omvangrijk, echt ne grote knoert.
Ten tweede: de bedieningsknoppen zijn ontzettend hard, je kan er niet gewoon op duwen, je moet het spul echt vastpakken
ten derde: de afwerkingskwaliteit is niet op het niveau van Garmin.
ten vierde: de verf die er op ligt komt er af als je er tegen blaast, ok ik geef toe dat is een beetje overdreven, maar ik had er veel meer van verwacht.
enig belangrijk voordeel (in mijn ogen dan) is dat je makkelijker kan in en uitzoomen dan via het standaardscherm van de 2610, maar is dat echt zo'n groot bezwaar dat je meer dan 150 euro neertelt ....
ieder zijn eigen keuze
fluppie
Ten eerste het is ontzettend omvangrijk, echt ne grote knoert.
Ten tweede: de bedieningsknoppen zijn ontzettend hard, je kan er niet gewoon op duwen, je moet het spul echt vastpakken
ten derde: de afwerkingskwaliteit is niet op het niveau van Garmin.
ten vierde: de verf die er op ligt komt er af als je er tegen blaast, ok ik geef toe dat is een beetje overdreven, maar ik had er veel meer van verwacht.
enig belangrijk voordeel (in mijn ogen dan) is dat je makkelijker kan in en uitzoomen dan via het standaardscherm van de 2610, maar is dat echt zo'n groot bezwaar dat je meer dan 150 euro neertelt ....
ieder zijn eigen keuze
fluppie
fluppie , ik rij er nu toch al zo een maand of 3 mee rond ongeveer nu 12000 kmmee gedaanmet de y2 remoto, was een van de eerste die zo een ding had !
en ik ben er best te vreden mee ,inderdaad de knopjes zijn hard maar die van de cradle van notter ook ,en ik vind niet dat hij te groot is ,en hij heeft zelfs nog een zonnekapje over het infra rood venstertje wat bij deze van notter niet is en heel veel problemen bij hevige zon gaf op mijn notter cradle en hij is stukken van mensen goedkoper dan die van notter
en kwa verf heb ik ook geen last tot nu toe ,voor mij is het een prima ding , en je kan er veel meer mee dan inzoemen alleen maar je moet er wel mee leren werken !

en ik ben er best te vreden mee ,inderdaad de knopjes zijn hard maar die van de cradle van notter ook ,en ik vind niet dat hij te groot is ,en hij heeft zelfs nog een zonnekapje over het infra rood venstertje wat bij deze van notter niet is en heel veel problemen bij hevige zon gaf op mijn notter cradle en hij is stukken van mensen goedkoper dan die van notter
en kwa verf heb ik ook geen last tot nu toe ,voor mij is het een prima ding , en je kan er veel meer mee dan inzoemen alleen maar je moet er wel mee leren werken !
en maar klagen over bmw en toch mijn grote liefde! maar het is wel de laaste bucht met wielen
Beste gps'ers
ik ben net terug van een lange reis door Duitsland, Oostenrijk, Italië, Zwitserland en Frankrijk. Aan boord een 2610 en een y2remote. Waar ik bij de lancering zeer sceptisch stond tegenover deze afstandsbediening heb ik mijn mening herzien. De bediening van de 2610 is inderdaad veel makkelijker dan met het touchscreen alleen. De remote staat dus niet meer te koop, hij blijft van mij.
flupper
ik ben net terug van een lange reis door Duitsland, Oostenrijk, Italië, Zwitserland en Frankrijk. Aan boord een 2610 en een y2remote. Waar ik bij de lancering zeer sceptisch stond tegenover deze afstandsbediening heb ik mijn mening herzien. De bediening van de 2610 is inderdaad veel makkelijker dan met het touchscreen alleen. De remote staat dus niet meer te koop, hij blijft van mij.
flupper
bij moto 2000 of bij soft soluitions in tessendero , en ik ben er nog steeds over te vreden ,ben net terug van een vijf en halve maand rondreis door verschillende continenten buurrrrrrr wat is het hier koud zeg , en het ding heeft er nu zo een goeie 60000 km op zitten en werkt nog steeds perfect ,inderdaad de verf is nu van de knopjes verdwenen maar dat zal me worst wezen ,heb aan de y2 op mijn rondreis veel plezier aan beleefd heeft hitte en koude golven doorstaan ,maar ook de 2610 heeft dit alles met glans overleefd enige minpuntjes van de gps waren bij fel zonnelicht soms een slecht aflees scherm, en in zuidafrika bij windstormen enkele keren zandkoreltjes tussen de kader en het aanraakscherm van de gps wat een druk op het scherm uitoefend, en wat elke keer resulteerde in een onafleesbare en rollend gps scherm en ook met de meldingen gps satelieten weggevallen !maar dit telkens opgelost door tip van mijn dealer :met de hoek van een visitekaartej tussen kader en scherm schuiven en de zandkoreltjes er zo tussen uit verwijderenFox30 schreef:Waar heb je de y2remote gekocht.
ik hik ook aan tegen de hoge prijs bij Notter. Ik kende hen niet toen in de 2610 kocht, en heb hem dan ook logischerwijze ergens anders gekocht.
Kan ik ergens zo een toestel bekijken?
en maar klagen over bmw en toch mijn grote liefde! maar het is wel de laaste bucht met wielen