Koffers heb ik niet besteld. Te duur. Heeft er al iemand op het net andere koffers gevonden? Vind ze nergens ...
popken
Moderator: GVN

Proficiat met uw schoon masjien.popken schreef:neen, ik heb nog geen proefrit kunnen doen.
Degene die ik gekocht heb ...........................................
.................................................................................vertrouwen in dat hij de
motor met het nodige respect zal behandelen.
Lomax, heb je al dat adres voor die beenverlenging? Misschien krijgen we met 2 groepskorting.LOMAX schreef:Verdorie, ik wil ook zo ene, weet iemand waar ik voor weinig geld mijn benen 5 centimeter langer kan laten maken![]()
Jaloers man, jaloers.
Veel fun ermee
Meevallen is een understatement voor de TKC's. In het droge zijn ze sticky as hell man! Veel beter dan Tourances Je kan veel feller overhellen: middenbok van de 1150 GSA gemakkelijk tegen de grond (gensterkes, altijd indrukwekkendpopken schreef: Alhoewel ik later toch wel eens wil proberen wat deze banden waard zijn op asfalt. Volgens bepaalde tests die ik lees zou het best meevallen ...
Hier gaat dat waarschijnlijk meer kosten dan de prijs van de GSPinker schreef:Adres voor beenverlengingen: http://www.wellnesskliniek.com