lokatie oliekoeler:
deze is met de schroefbevestiging op de koeler, versie met rechtstreekse aansluitingen voor de darmpjes is makkelijker, maar ik had dit nu eenmaal liggen en het is allemaal low budget dus...
Geheel ziet er zo uit, was ooit een 1100R. Moet nog wel gespoten worden en wat ditjes en datjes afgewerkt... Oa ander stuur (is nu van een XJR1300), andere teller etc... voorlopig rijdbaar en eerst maar es wat mee rond rijden voor er verdere kosten aan gedaan worden.
Niet op de rommel in de garage letten
Veranderd;
Alle onnodige treut (zoals duo voetsteun beugels, uitlaatbeugel, kofferbevestigin etc van het frame geslepen en ingekort
GSA zadel met slot van een 1150R en zelfgemaakte beugel
Led strip achterlicht met geintegreerde pinkers
Eva uitlaat (uitlaat onder het blok zoals bv bij een buell)
ander stuur + kroonplaat superbike adapter (had ook met een GS kroonplaat gekund)
Alu reactie stang 365mm + 1100GS achter ammortisseur, staat nu " op de kop", achteraan een pak hoger dan vooraan.
stalen remleidingen
GS tank
spaakwielen (had ooit gietwielen) 17" achter en 18" vooraan
michelin pilot 3
oliekoeler RS + verplaatst
dasbord eraf gesloopt, originele teller voorlopig op alu beugel tegen kroonplaat
Mini daytona warning lights
Koplamp zwart gespoten
koplamp steunen voorlopig op de vork, was 't goedkoopste, maar vind ik niet ok, moet ik nog andere beugel voor maken
K&N's, luchtfilterkast verwijderd (is geen daily driver, anders niet doen)
Drukregelaar 3.5bar
etc....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project