reset kilometerstand
Moderator: GVN
-
frederik_vc
reset kilometerstand
Is het mogelijk dat bij een ABS herstelling bij officiele dealer de kilometerteller op 0 is gekomen. reden overname oudere r1200rt van vader met bitterweinig km. kan mij herinneren dat hij binnen moest voor abs probleem en dat er dan iets abnormaals gebeurd was. ook de factuur die ik terugvond waar een koppeling vernieuwd werd op 6000 km wat mij heel vroeg lijkt.
-
Michelleke
Re: reset kilometerstand
Nee, de totale km stand is beveiligd tegen overschrijven bij mijn weten.
R1200GSLC / K1200RS
Overschrijven kan perfect maar ik geloof nooit dat je dealer zich hier mee bezig houd.
Het is hartstikke illegaal en bij iedere dealer raadpleging wordt ook de km stand genoteerd.een paar duizend km meer of minder zal er voor een BMW heus niet toe doen
Vooral bij duurdere luxe wagens ist een toegepaste techniek door crimineeltjes
Het is hartstikke illegaal en bij iedere dealer raadpleging wordt ook de km stand genoteerd.een paar duizend km meer of minder zal er voor een BMW heus niet toe doen
Vooral bij duurdere luxe wagens ist een toegepaste techniek door crimineeltjes
-
frederik_vc
wel ik vroeg of dit per ongeluk kon gebeuren. de RT is van 2005 en heeft 12000 km op teller en heb een factuur van 2012 die vermeld dat er 6000 km op staat.
moto werd niet maniakaal onderhouden (wasbeurten) hoe kan ik de "wear and tear" nagaan. rubbers voetsteunen. moto ziet er goed uit maar nu ook niet nieuw. en 12000 km is wel heel weinig. met de wagen doe ik dit op nog geen 3 maand. ik weet dat mijn vader hem in 2008 gekocht heeft.
moto werd niet maniakaal onderhouden (wasbeurten) hoe kan ik de "wear and tear" nagaan. rubbers voetsteunen. moto ziet er goed uit maar nu ook niet nieuw. en 12000 km is wel heel weinig. met de wagen doe ik dit op nog geen 3 maand. ik weet dat mijn vader hem in 2008 gekocht heeft.
Tja een vriend van me kocht laatst een K1100LT van 94 met 15.000 km op de teller, zag er ook niet spic en span uit maar aan de km's was zeker niet gefoefeld.
motoren worden ook lelijk van gewoon "weg" te zetten. sommige km standen zijn niet onrealistisch ook al doen anderen het tienvoudige.
motoren worden ook lelijk van gewoon "weg" te zetten. sommige km standen zijn niet onrealistisch ook al doen anderen het tienvoudige.
-
frederik_vc
motor is naar dealer. historiek opgevraagd en de km stand werd per ongeluk gewist op 17300km bij vernieuwen absdrukpomp en software probleem abs.
dus met de 10000 van nu nog altijd een vrij lage km stand. gevraagd om km stand correct te laten zetten maar is blijkbaar niet mogelijk
wel blij dat ik bewijs heb van vernieuwde abs op een '05 model
dus met de 10000 van nu nog altijd een vrij lage km stand. gevraagd om km stand correct te laten zetten maar is blijkbaar niet mogelijk
wel blij dat ik bewijs heb van vernieuwde abs op een '05 model
Ook niet "per ongeluk"?frederik_vc schreef:gevraagd om km stand correct te laten zetten maar is blijkbaar niet mogelijk
-
frederik_vc
mij maakt het niet uit ga hem toch houden maar had graag de correcte km op mijn dashboard gehad