K1200R in motorrijder
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
K1200R in motorrijder
juist uit de brievenbus gehaald
effe gebladerd en er staat een test verslag van de K1200R in.
niets dan lof natuurlijk
effe gebladerd en er staat een test verslag van de K1200R in.
niets dan lof natuurlijk
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
de bediening van de instrumenten is quasi perfect
op de juiste plaats en weerstand
de afwerking zouden we moeten terug vinden op elke motor
schitterende velgen
nergens een kabel waar hij niet hoord
naadloos sluitend koetswerk
hij ziet er vernieuwend en stoer uit zonder het tenkoste gaan van de BMW finesse
de prestaties die uit het blok komen zijn fenomenaal
enz...
veeg nu maar uw kwijl af

op de juiste plaats en weerstand
de afwerking zouden we moeten terug vinden op elke motor
schitterende velgen
nergens een kabel waar hij niet hoord
naadloos sluitend koetswerk
hij ziet er vernieuwend en stoer uit zonder het tenkoste gaan van de BMW finesse
de prestaties die uit het blok komen zijn fenomenaal
enz...
veeg nu maar uw kwijl af
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
brit
tsssss, is de nieuwe k nog steeds een nice vibratorFrank E schreef:Hebben ze gelijk over die trillingen bij 6000 t/m?
oeps, het gaat waarschijnlijk nog om die pré-productiemodellen die ze aan het verkopen zijn.
dat was het antwoord van bmw aan de verzamelde pers toen die de trillingen aanhaalde na de eerste testrit van de k12s. wat hebben ze in die 1,5 jaar sinds de lancering dan eigenlijk gedaan
-
Consigliori Wim
- Contacteer:
-
EasyDeluxe
K1200R -rijders, kunnen jullie mij wat uitleg verschaffen omtrent de ESA ?
Hoe werkt het, wanneer werkt het en wat is het verschil moest je geen ESA hebben ???
Ik heb ook ergens gelezen, weet niet meer welk forum, dat de remmen nogal bruusk zijn ... iemand opgevallen ???
Volgend vraagje, is de motorrem ook zo opvallend aanwezig als bij een boxer ?? want dat vind ik persoonlijk wel handig.
Thnx
Hoe werkt het, wanneer werkt het en wat is het verschil moest je geen ESA hebben ???
Ik heb ook ergens gelezen, weet niet meer welk forum, dat de remmen nogal bruusk zijn ... iemand opgevallen ???
Volgend vraagje, is de motorrem ook zo opvallend aanwezig als bij een boxer ?? want dat vind ik persoonlijk wel handig.
Thnx
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
ESA is een prachtig ding, als je er tenminste mee kan leven...
Het geeft je de mogelijkheden enkele dempingsinstellingen te veranderen als je rijdt, alsook als je stilstaat. De "Comfort" stand is welwillend, en de tegenoverstaande "Sport" stand is dan weer "circuit-hard".
Kies je niet voor ESA heb je die mogelijkheden niet en moet je dus zelf bijstellen - so simple.
De remmen deden het bij mijn 1-dags exemplaar niet zoals ik had verwacht, maar bijten wel prima... persoonlijk ben ik meer tevreden over die van m'n R1150R.
De motorrem is uiteraard niet zo "overtuigend" aanwezig als op een boxer, is er wel, maar veeeel minder. Je gebruikt tenslotte geen twee kanjers van zuigers die bijna als compressor fungeren, maar 4 leuk lopende kleinere zuigertjes die alleen maar lekker in de toeren willen...
Het geeft je de mogelijkheden enkele dempingsinstellingen te veranderen als je rijdt, alsook als je stilstaat. De "Comfort" stand is welwillend, en de tegenoverstaande "Sport" stand is dan weer "circuit-hard".
Kies je niet voor ESA heb je die mogelijkheden niet en moet je dus zelf bijstellen - so simple.
De remmen deden het bij mijn 1-dags exemplaar niet zoals ik had verwacht, maar bijten wel prima... persoonlijk ben ik meer tevreden over die van m'n R1150R.
De motorrem is uiteraard niet zo "overtuigend" aanwezig als op een boxer, is er wel, maar veeeel minder. Je gebruikt tenslotte geen twee kanjers van zuigers die bijna als compressor fungeren, maar 4 leuk lopende kleinere zuigertjes die alleen maar lekker in de toeren willen...
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum