Een paar fotookes in afwachting van de lente ...

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
GuyR1200RT

Een paar fotookes in afwachting van de lente ...

Bericht door GuyR1200RT »

Hallo iedereen,
Vandaag solo (vries)ritje gereden in stukje Zeeland. Buiten een tikkeltje zon toch vooral veel harde en ijzige wind gehad (tja wat wil je, achter m'n standaard RT ruitje :lol: ) Nauwelijks collega's tegengekomen onderweg, ik vermoed dat iedereen aan het warme haardvuur zat bij moeder de vrouw :lol: (of vader de man natuurlijk, voor onze schaarse vrouwelijke collega's) Afin, vermits het in deze koude maanden ni zo lukt om mekaar buiten tegen te komen, heb ik bij terugkomst maar 'ns een paar fotookes gemaakt van mijn machien. Met en zondertopkoffer, ik zal drie keer raden wat jullie het mooiste vinden :twisted: Of misschien wel geen van beide want het lijkt op dit forum wel eens of de nieuwe 1200RT op nog ni al te veel sympathie kan rekenen :? Kijk en overtuig jezelf zou ik zo zeggen :wink: ! Had wel geen tijd en zin meer om eerst nog een (vries)poetsbeurt te geven dus als je spatjes vind: 't was puur natuur de foto op :oops: . Allez en nu maar verder aftellen naar een zonnige lente zeker ? Tot onderweg !
Guy

Afbeelding

[/img]Afbeelding

Afbeelding[/img]
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Den 1200RT is ne keigoeie moto, geen kwaad woord erover. Dus met of zonder koffers: I love it!
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
hla
Contacteer:

Bericht door hla »

Ik doe mijn woon-werk verplaatsingen altijd met enkel de topkoffer.
Dat maakt hem smaller en handiger, en de topkoffer is groot genoeg voor alles wat ik nodig heb.

Zijkoffers zijn voor zondagstripjes en dergelijke, vooral als het vrouwtje mee gaat :lol:
Rij met plezier, en geniet.

R1200RT

BMW motoclub-Vlaanderen lid
Lp

Re: Een paar fotookes in afwachting van de lente ...

Bericht door Lp »

Ik kan U mening perfect delen, had hetzelfe gevoel.
Mijn R1200RT heb ik sinds juli 2005 zelfde kleur maar wel ook de onderste zijflanken in hetzelde kleur.
Tweede week juli vertrek ik op rondrit naar de Britoense kust.

Geloof het of niet , ik kijk er naar uit!

Veel geluk met je machine.

Pascal
Lp

Re: Een paar fotookes in afwachting van de lente ...

Bericht door Lp »

Ik kan U mening perfect delen, had hetzelfe gevoel.
Mijn R1200RT heb ik sinds juli 2005 zelfde kleur maar wel ook de onderste zijflanken in hetzelde kleur.
Tweede week juli vertrek ik op rondrit naar de Britoense kust.

Geloof het of niet , ik kijk er naar uit!

Veel geluk met je machine.

Pascal
Bieke Louis

Bericht door Bieke Louis »

Guyke
Waar zitten die spatjes? :shock: zelfs met een bril nie te vinden
Heb zelf ook een donkere 1200 ook met de donker zijkanten, maar van mijn maschien is het kleur bijna niet te zien, zelfs de uitlaat is grijs.
elke dag 66 km door dit weer hé, is wel dagelijks afgespoten voor het aanklevend zout,
op een betoncentrale water genoeg hé, geen water wegens strenge vorst = niet werken; maar aannemers kennen dat niet meer de opleveringstijden zijn te streng, zeggen ze !!!! :twisted:
als het weer omslaat zal ik wel een dagje werk hebben met poetsen, al ben ik hier geen maniak van :oops: . Rijden moet dat RTke, liefst naar overal en nergens.
Groetjes Bieke Louis
imker op een R1200RT - onthaalmedewerker regio Mechelen
https://picasaweb.google.com/BiekeLouis/MijnBijen" onclick="window.open(this.href);return false; en andere
Plaats reactie