Schotland '06
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
Highlander
-
Highlander
-
Highlander
Regen, no problemo, maar sneeuw...liever niet, tenzij 't echt niet anders kan.Harald schreef:En wat gaat ge in "Shotland" doen als er wat vochtigheid valt?philippe812 schreef:Als de weergoden enigzins gunstig gezind zijn ben ik van de partij !
Ge moet alles inoefenen hé
By the way, heb gisterenmorgen toch een ritje gedaan. Was het beu op mijn motoke te kruipen en te doen alsof
Zie 't wel zitten voor zondag. Spreken jullie een uur af om samen te vertrekken
Yo Harald,Harald schreef:En wat gaat ge in "Shotland" doen als er wat vochtigheid valt?philippe812 schreef:Als de weergoden enigzins gunstig gezind zijn ben ik van de partij !
Ge moet alles inoefenen hé
Regen, no problemo, maar sneeuw...liever niet, tenzij 't echt niet anders kan.
By the way, heb gisterenmorgen toch een ritje gedaan. Was het beu op mijn motoke te kruipen en te doen alsof
Zie 't wel zitten voor zondag. Spreken jullie een uur af om samen te vertrekken
Wij rijden de openingsrit op de 19de ook mee.
philippe812 schreef:
Groetjes
Patrick & Els
philippe812 schreef:
Heeft iemand een voorstel?Zie 't wel zitten voor zondag. Spreken jullie een uur af om samen te vertrekken
Groetjes
Patrick & Els
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Komen we bijeen op de vertrekplaats of spreken we reeds ergens anders af om samen te komen (kwestie om mekaar te vinden); ik doe een voorstel maar misschien is dat helemaal niet goed gekozen want ik weet niet van waar jullie allemaal moeten komen.
Texaco (Kraainem) op R0 net voorbij kruispunt R0/E40 (afrit 1)
N50 49.285 E4 28.665 om 9.00u.
Alle andere voorstellen zijn voor mij in orde hoor maar we moeten iets afspreken.
yep.
Alle andere voorstellen zijn voor mij in orde hoor maar we moeten iets afspreken.
yep.
Jazz R1150GS - garmin 2610
Schotland 2006
Zuid Afrika 2007
Schotland 2006
Zuid Afrika 2007
Voor mij ok.jazz schreef:Komen we bijeen op de vertrekplaats of spreken we reeds ergens anders af om samen te komen (kwestie om mekaar te vinden); ik doe een voorstel maar misschien is dat helemaal niet goed gekozen want ik weet niet van waar jullie allemaal moeten komen.
yep.
Dat is OK voor ons. (Is dat de afrit Tervuren?)Texaco (Kraainem) op R0 net voorbij kruispunt R0/E40 (afrit 1)
Patrick & Els
R1150RT 2003 SP 2610
Hi Ludo,
Ik denk dat het de afrit voordien is. Als je de R0 volgt, kruis je eerst de E40, dan heb je de afrit 'Wezembeek Oppem' en dan, vlak voor je de tunnel ingaat, moet je de afrit nemen. 620m verder heb je het TEXACO station.
p.s. Het 4armenkruispunt is ook afrit 1 maar van de E411.
Patrick V
Ik denk dat het de afrit voordien is. Als je de R0 volgt, kruis je eerst de E40, dan heb je de afrit 'Wezembeek Oppem' en dan, vlak voor je de tunnel ingaat, moet je de afrit nemen. 620m verder heb je het TEXACO station.
p.s. Het 4armenkruispunt is ook afrit 1 maar van de E411.
Patrick V
R1150RT 2003 SP 2610