Jeetje weer zo'n schone motor. Erg mooi. Kan niet wachten tot het vriezen stop om weer de velgen zilver te krijgen.
Spoel de motor nog wel braaf af met koud water. Met dat pekel van deze week kan ik een hele maand eieren eten
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
Heb er vandaag 2 gewassen, dienen op't werk en nadien bij mijn thuiskomst mijne privé rt ook.
Zelfs met wondersteen de vorkpoten en de uitlaatbochten proper gemaakt.
Ma koud aan mijn vingers MILJAAAAAARRRRR
Op't werk was het water op de grond zelfs aan het aanvriezen
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
MR klomp, neen, geen domme vraag, een vraag uit interesse
Is een product in een potje dat wanneer je het nat maakt begint te schuimen.
Het schuim (bruis) zorgt dat het vuil makkelijk loskomt.
Is biologisch afbreekbaar. Kost een 15 € en gaat hééééééél lang mee.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
ik ben ....... , mijn rtke is zo vuil dak gene foto durf nemen om onder die proper maschienen te plakken, zal wel is volgen als het beter weer is
groetjes Bieke
Shit man, da's zo een beetje de knapste boxer die ze ooit hebben gemaakt, echt een knap ding zeg
Of misschien samen met de goudgele R90S dan , diene heeft ook "iets".
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Ja, op de foto lijken ze groter dan in werkelijkheid. De standaard spiegels wil ik ook nog vervangen door een wat sportiever model. In het verleden had de firma Wunderlich hele mooie ( lichtmetalen in kleur))voor de S, maar deze hebben ze niet meer in het assortiement helaas. Maar ik blijf zoeken.
Ge hebt gelijk, heb wat fotos bekeken, op de uwe zag ik die steun niet zo goed. Misschien eens kijken bij Hein Gericke. In de katalogus staan er veel modellen!
EINDELIJK
Na de aankoop in december is de motor niet meer gepoetst, alleen pekel eraf gespoten. Maar vandaag was het hier ongeveer 10 graden. En ja hoor aan de slag met velgenreiniger en een afwasborstel en bukken maar.
Een GS is mooi vuil,maar en RT moet blinken.
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?