Impulsgever snelheidsmeter
Moderator: GVN
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 feb 2012, 17:35
- Woonplaats: Aartselaar
- Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Impulsgever snelheidsmeter
De snelheidsmeter is er ineens mee opgehouden, maar welke van de 2 is er defect? Daarom deze vraag. Hoe kan ik de "Impulsgever snelheidsmeter" en "snelheidsmeter" uitmeten?
Re: Impulsgever snelheidsmeter
K welk, wat....
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 feb 2012, 17:35
- Woonplaats: Aartselaar
- Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Re: Impulsgever snelheidsmeter
K 100 RT van 85Danny schreef:K welk, wat....
Re: Impulsgever snelheidsmeter
Dan heb je bij de 100 vier mogelijkheden.
De unit.
De sensor.
Draadbreuk.
Krans los, geen idee of jou model er eentje is met losse krans. Zo vaak werk ik niet meer aan die dingen.
Slaan je pinkers nog automatisch af?
De unit.
De sensor.
Draadbreuk.
Krans los, geen idee of jou model er eentje is met losse krans. Zo vaak werk ik niet meer aan die dingen.
Slaan je pinkers nog automatisch af?
-
- Berichten: 145
- Lid geworden op: 17 feb 2012, 17:35
- Woonplaats: Aartselaar
- Locatie: Antwerpen, Vlaanderen
Re: Impulsgever snelheidsmeter
Daar is het volgens mij mee begonnen (als dat kan)? Eerst was er de pinkdoos defect (ondertussen vernieuwt) waarna de snelheidsmeter het begaf. De pinkers slaan niet meer automatisch af.Danny schreef:Dan heb je bij de 100 vier mogelijkheden.
De unit.
De sensor.
Draadbreuk.
Krans los, geen idee of jou model er eentje is met losse krans. Zo vaak werk ik niet meer aan die dingen.
Slaan je pinkers nog automatisch af?
Re: Impulsgever snelheidsmeter
Als de pinkers niet meer automatisch afslaan komt het allicht vd sensor of de krans.
Die pinkers krijgen daar ook signaal van.
Haal de sensor eens uit de eindaandrijving, dan zie je de krans zitten. Als je met het wiel draait mag je die niet kunen tegenhouden. Zit hij los dan is t lijmen. Indien niet dan moet je de sensor testen. Check sowieso eerst de kabel en vooral de stekker. Breuk, knakje, oxydatie.
Die pinkers krijgen daar ook signaal van.
Haal de sensor eens uit de eindaandrijving, dan zie je de krans zitten. Als je met het wiel draait mag je die niet kunen tegenhouden. Zit hij los dan is t lijmen. Indien niet dan moet je de sensor testen. Check sowieso eerst de kabel en vooral de stekker. Breuk, knakje, oxydatie.