even voorstellen
Moderator: GVN
even voorstellen
ik wil me als nieuwe forum-user even aan jullie voorstellen;
Dutch, K1200GT - MV Special Edition van 01/2003 met inmiddels 115.000 km op de klok.
Ik woon in Nederlands Limburg, ben een van de moderatoren bij Flying Brick http://www.flyingbrick.de en ben lid van K-lub Zuid en hoop op dit forum ook af en toe iets te kunnen bijdragen.
Dutch
Dutch, K1200GT - MV Special Edition van 01/2003 met inmiddels 115.000 km op de klok.
Ik woon in Nederlands Limburg, ben een van de moderatoren bij Flying Brick http://www.flyingbrick.de en ben lid van K-lub Zuid en hoop op dit forum ook af en toe iets te kunnen bijdragen.
Dutch
If God doesn't ride a BMW, than why is the sky blue and white?
-
Iron Gonzo
wekom hier met uw GT
er zullen enkele een gat in de lucht springen.
uw steentje kan hier altijd bijgedragen worden
zoals ook dit forum voor u een huis is
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Relax schreef:Djezes...IRON GONZO schreef:wekom hier met uw GT
Neeneen , 't is gewoon ne limburger, nen halven Belg.
Niet direct een aanwinst natuurlijk
Zonder gekheid : welcome man !!!
a me mo weg zen
K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS

K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS

-
Iron Gonzo
ik ben xavier niet, dus vliegen zit er niet in.sprint schreef:hij ziet ze misschien al vliegen ?Relax schreef:'k Had het over de post van Gonzo.
Als ie zo doorgaat, verdwijnt ie één dezer dagen klapwiekend in ons luchtruim.
welkom trouwens Dutchop de kermis alhier
![]()
![]()
ben juist terug van weer een spetterende carnavalsfuif.
volgend weekend nog eens 3 dagen doorgaan en tis gedaan
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Aha! tof toch nog eens een GT'er
er zijn er hier inderdaad niet zo veel op dit forum - of op de weg
Ik heb eind verleden jaar eentje van de laaste "oude" GTkes gekocht - dat scheelde aardig op de aankoopprijs - zeker in vergelijk met de nieuwe nu - die is we krachtiger etc maar weegt voor mij niet op tegen die pak duurdere prijs
ik heb er een topcase, alarm, en MV stuurverhogers opstaan - boven op de handvat en zadelverwarmin en cruise control die er al opstonden
vooral die stuurverhogers make de rijstijl iets rustiger - ik heb toch meer de neiging te gaan vlammen als het stuur op zijn laagst staat - zit tussen de 2 oren
enfin Welkom
er zijn er hier inderdaad niet zo veel op dit forum - of op de weg
Ik heb eind verleden jaar eentje van de laaste "oude" GTkes gekocht - dat scheelde aardig op de aankoopprijs - zeker in vergelijk met de nieuwe nu - die is we krachtiger etc maar weegt voor mij niet op tegen die pak duurdere prijs
ik heb er een topcase, alarm, en MV stuurverhogers opstaan - boven op de handvat en zadelverwarmin en cruise control die er al opstonden
vooral die stuurverhogers make de rijstijl iets rustiger - ik heb toch meer de neiging te gaan vlammen als het stuur op zijn laagst staat - zit tussen de 2 oren
enfin Welkom
K100 --> R1150RT--> K1200GT - 09/2005 YES!