vastzetten K100LT op remorque

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
padre

vastzetten K100LT op remorque

Bericht door padre »

hoi,

kan er mij iemand vertellen hoe ik mijn k100lt 1991 moet bevestigen op een motoremorque?waar moet ik de spanbanden vastmaken aan de moto zonder de kuip te beschadigen?het is een gewone remorque met u-goot en voorwielbeugel met aan weerszijden in de grond 2 U-beugels verankerd.

padre
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

de voorste aan het stuur.
de achterste over het zadel
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Danny

Bericht door Danny »

de voorste aan de voorvork, net boven 't wiel en de achterste aan de framebaren (boven de achterste voetsteunen)

je kan kiezen of je de motor opgespannen wil meenemen of dansend in zijn veren, ik kies gewoonlijk voor voorkant los in de veren en achterzijde ingetrokken in een U gaat dat probleemloos....
aan 't stuur vastmaken gaat met een "k" niet zonder de kuip of de grepen,knoppenwinkels te beschadigen...zeker met verwarmde handgrepen moet je voorzichtig zijn :wink:
padre

Bericht door padre »

Danny schreef:de voorste aan de voorvork, net boven 't wiel en de achterste aan de framebaren (boven de achterste voetsteunen)

je kan kiezen of je de motor opgespannen wil meenemen of dansend in zijn veren, ik kies gewoonlijk voor voorkant los in de veren en achterzijde ingetrokken in een U gaat dat probleemloos....
aan 't stuur vastmaken gaat met een "k" niet zonder de kuip of de grepen,knoppenwinkels te beschadigen...zeker met verwarmde handgrepen moet je voorzichtig zijn :wink:
bedankt voor de tip,ik ga het vast eens op voorhand uitproberen.
Plaats reactie