Interessante site voor binnentassen.

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
alano

Bericht door alano »

Iemand al nieuws ivm de verzendkosten??

grts,Alain
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Hey Mannen

ben zaterdag mijn pakske gaan afhalen bij Taxipost. Ziet er heel mooi uit, past perfect in de topkoffer en is prima afgewerkt met mogelijkheid om groter en kleiner te maken adhv ritssluitingen. Verscheidene binnen bergruimtes of bv je papieren of wegenkaarten in te verstoppen. Zal binnenkort de overige binnentassen voor de zijkoffers bestellen. Het heeft wat lang geduurd omdat de verzendingsdienst vanuit de VS het pakje had terug gestuurd naar de afzender. Maar heb steeds feed-back gekregen van de verkoper. Prima ervaring wat mij betreft.
Van zodra ik een fototoestel voorhanden heb, maak ik er enkele foto's van.

@ Rik, heb geprobeerd je via email in te lichten maar je account geeft een foutmelding.

Stoffel ;)
Afbeelding
janneman
Contacteer:

Bericht door janneman »

klinkt formidastisch Stoffel !
zijn er nu gegadigden om die ook te bestellen ?!
ik heb alleen de zijkoffers nodig ... allez, de binnentassen van de zijkoffers wel te verstaan.
De schreve Stoffel, is da de hollandse of eerder de franse kant ?
jan
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
alano

Bericht door alano »

ja, zoals eerder vermeld ben ik ook geïnteresseerd , enkel voor de tassen in de zijkoffers.
GSven wou enkel de tas voor de topkoffer, dus dat is al een volledig set.
TopKees en nog vele anderen zijn ook geïteresseerd.
Misschien kunnen we iets afspreken voor een groepsbestelling???

grts, Alain
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

janneman schreef:De schreve Stoffel, is da de hollandse of eerder de franse kant ?
jan
De schreve is naar de onderkant toe. Vive La Douce France, Menen om het specifiek te bepalen.

Als jullie een groepsaankoop overwegen, misschien eerst contact opnemen met de verkoper qua doaunetaksen? Daar de verkoper de waarde van het pakket dient te vermelden. A man well prepared is er 2 weerd. :lol:

Stoffel ;)
Afbeelding
bosber
Contacteer:

Bericht door bosber »

[quote="janneman"]klinkt formidastisch Stoffel !
zijn er nu gegadigden om die ook te bestellen ?!
ik heb alleen de zijkoffers nodig ... allez, de binnentassen van de zijkoffers wel te verstaan.
De schreve Stoffel, is da de hollandse of eerder de franse kant ?
jan[/quote]
Ben ook wel geintereseerd,dit dan voor de binnentassen van de twee zijkoffers en de topkoffer van R1100RT.Laat maar iets weten,dus het volledige bedrag verzending inbegrepen.Dank bij voorbaat.
gaas aan de maas
RikBMWBIKER

foutmelding emailadres

Bericht door RikBMWBIKER »

test
Laatst gewijzigd door RikBMWBIKER op 22 aug 2006, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
TopKees

Bericht door TopKees »

@ Stoffel: hoe veel is er nu bijgekomen aan taxen en verzendkosten?

@ de rest: ik ben te vinden voor een complete set voor een R1200GS (top en zij koffers).

Wie o wie bied zich aan om de bestellingen te verzamelen en bij zich toe te laten komen?
Wij werken beide, dus maakt het wat moeilijker om iets te ontvangen.

Moeten we wat meer reklame maken hiervoor in het Accessoires Forum of het te koop forum, om meer bestellingen bij elkaar te krijgen ? :roll:
"Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf" (Loesje)
R1200GS SilverLine
Lid BMW MC VL
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Aan taxen en douanekosten : nietsmendalle (zolang eht object maar onder een bepaalde waarde wordt gecatalogeerd)
Aan verzendingskosten : $ 18

Het item werd mooi en verzocht verstuurd.

Stoffel ;)
Afbeelding
bosber
Contacteer:

Bericht door bosber »

[quote="Stoffel"]Aan taxen en douanekosten : nietsmendalle (zolang eht object maar onder een bepaalde waarde wordt gecatalogeerd)
Aan verzendingskosten : $ 18

Het item werd mooi en verzocht verstuurd.

Stoffel ;)[/quote]
Die zou ik dan wel willen(zijtassen R1100RT)maar hoe moet ik dat in godsnaam bestellen.Graag een pm.Dank bij voorbaat en beste groeten.
Bér.
gaas aan de maas
janneman
Contacteer:

Bericht door janneman »

Mannekes,
wordt er hier nu nog actie ondernomen om een gemeenschappelijke bestelling te doen ? of heeft iedereen ondertussen reeds elk voor zich besteld ?
jan
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
bosber
Contacteer:

Bericht door bosber »

[quote="janneman"]Mannekes,
wordt er hier nu nog actie ondernomen om een gemeenschappelijke bestelling te doen ? of heeft iedereen ondertussen reeds elk voor zich besteld ?
jan[/quote]

Goeie vraag,indien er besteld worden wil ik er ook wel,was het even uit het oog verloren,hoop dat het alsnog in orde komt,voor mij dus zijkoffers en topkoffer.(euh binnentassen dus)
gaas aan de maas
bosber
Contacteer:

Bericht door bosber »

[quote="bosber"][quote="janneman"]Mannekes,
jan[/quote]

Goeie vraag,indien er besteld worden wil ik er ook wel,was het even uit het oog verloren,hoop dat het alsnog in orde komt,voor mij dus zijkoffers en topkoffer.(euh binnentassen dus)[/quote]
Sorry,vergeten,nog de beste groeten aan iedereen Bér.
gaas aan de maas
Belga_ferf

Bericht door Belga_ferf »

Ik heb de binnentassen voor mijn K1200 LT gekocht in UK op onderstaande website.

Goede prijs en vlotte afhandeling

http://www.maneevent.org.uk/bmw.htm
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Mannekes, ik stel voor dat iedereen afzonderlijk zijn aankoop regelt, want hoe meer je in één keer besteld hoe vlugger je in aanmerking komt voor Douanetaksen. Registreer je bij Paypal en ga ervoor. Een waarschuwing, moneytransfer vind ik persoonlijk heel riskant om iets mee te bestellen. Maar Paypal is uiterst betrouwbaar, werk er al 2 jaar mee, voor onder andere bij eBay en bestellingen bij MiGsel :lol: .

Voor één tas zijn de verzendingskosten $ 18
Voor twee tassen zijn de verzendingskosten $28.00

Mijn ervaring van die binnentas na een 3-tal weken is de volgende: een goede prijs-kwaliteit, ze past perfect in mijn topkoffer als in mijn zijkoffer en is uitermate aanpasbaar in de breedte en dat afzonderlijk vakje voor je papieren en dergelijke is uitermate handig.

Zal deze avond enkele foto's posten voor de geïnteresseerden.

Stoffel ;)[/img]
Afbeelding
janneman
Contacteer:

Bericht door janneman »

merci stoffel voor de commentaar en de te posten fotos
zeg, heb jij nu een GSA gekocht ?
bosber
Contacteer:

Bericht door bosber »

[quote="Stoffel"]Mannekes, ik stel voor dat iedereen afzonderlijk zijn aankoop regelt, want hoe meer je in één keer besteld hoe vlugger je in aanmerking komt voor Douanetaksen. Registreer je bij Paypal en ga ervoor. Een waarschuwing, moneytransfer vind ik persoonlijk heel riskant om iets mee te bestellen. Maar Paypal is uiterst betrouwbaar, werk er al 2 jaar mee, voor onder andere bij eBay en bestellingen bij MiGsel :lol: .

Voor één tas zijn de verzendingskosten $ 18
Voor twee tassen zijn de verzendingskosten $28.00

Mijn ervaring van die binnentas na een 3-tal weken is de volgende: een goede prijs-kwaliteit, ze past perfect in mijn topkoffer als in mijn zijkoffer en is uitermate aanpasbaar in de breedte en dat afzonderlijk vakje voor je papieren en dergelijke is uitermate handig.

Zal deze avond enkele foto's posten voor de geïnteresseerden.

Stoffel ;)[/img][/quote]

Ok,prima en hartelijk dank voor de info.
Groeten,Bér.
gaas aan de maas
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voila beter laat dan nooit! Vorige week nog de 2 zijtassen besteld en gisteren al aan huis geleverd. Vlugge levering en geen douane- of bijkomende portkosten betaald.

Stoffel ;)
Afbeelding
Plaats reactie