Baehr

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
spoorman

Baehr

Bericht door spoorman »

Kan ik een versoXL op mijn R1200RT inbouwen :?: iemand al ervaring mee :?: ik vraag dit omdat ik ergens heb gelezen dat dat niet gaat,was wel op een Duitse site :!:
hla
Contacteer:

Bericht door hla »

Bij mij staat er een verso XL gemonteerd, samen met een Garmin van BMW.

Ik heb van in het begin problemen gehad.
De Baehr is binnen geweest voor controle/herstelling.
Niettemin bleef ik met een probleem zitten.

Maar ik bij zojuist bij mijn Dealer weer eens langs geweest en hopelijk hebben we nu de oorzaak gevonden.
Zal aangepast worden nu zaterdagmorgen.

Bij dit alles is er echter altijd gesproken van een probleem, een technische fout, maar is er NOOIT gezegt dat dit model niet zou passen.

En mijn ervaring, wel verstoord door enkele onaangenaamheden, geven geen enkele aanduiding dat dit toestel niet perfect zou kunnen passen op de 1200RT.

Ik was wel een van de eerste die dit gemonteerd hebben en heb dus een beetje als proefkonijn gediend.

Let dus op de ligging van de kabels en plaats de Baehr achteraan onder de bagagedrager. Daar is juist plaats genoeg en geeft dan, mits de juiste ontstoorder, geen problemen.

Eerst stond hij gemonteerd bovenop de batterij, dus dicht bij de motor, en toen was het wel een hekseketel van geluiden, maar nu heb ik daar geen probleem meer mee.

Besluit: het werkt :!: :wink:
Rij met plezier, en geniet.

R1200RT

BMW motoclub-Vlaanderen lid
spoorman

Bericht door spoorman »

Bedankt hla voor je nutige uitleg en denk nu ook voor een versoXL te kiezen :wink:
Kurt1200

Bericht door Kurt1200 »

ik heb een baehr intercom in mijn 1200 rt zitten (ook achteraan gemonteerd) en dit zonder enig probleem
Plaats reactie