Problemen bestelling Wünderlich
Moderator: GVN
Problemen bestelling Wünderlich
Hallo, heb in de maand okt 04 een bestelling geplaatst bij Wünderlich, alles verliep naar wens; levering en hoeveelheid. Tot na een week ik terug dezelfde bestelling kreeg en nogmaals de som werd afgetrokken van mijn Visa kaart. Na het terugsturen en schrijven van enkele emails naar Wünderlich kreeg ik een formulier met een aanhangsel, een uittreksel van een afrekening van Visa maar nu met een positief saldo van de tweede bestelling. Nu na een paar weken heb nog steeds geen bewijs gevonden (zowel op de afrekening Visa okt en nov 04 als op de bijgehouden situatie van de bank via internet) van een positief saldo. Wel een bewijs dat er 2 maal een negatief saldo werd afgehouden voor de bestellingen van Wünderlich. Iemand dit al voorgehad? Graag een reactie want het gaat toch over een redelijke som. Thanks voor de evt reacties Stoffel
-
Dirk Pauwels
wunderlich is idd erg correct. Staat wel een foutje op hunne website en in de cataloog: Er staat een bagage tasje voor kleine spulletjes op de foto onder de accesoires voor deR1200GS die blijkbaar exact op de bagagedrager past. Echter na levering blijkt dat dat tasje wel heel erg mini is, en veel te klein is voor de bagagedrager. Uitleg van wunderlich: Foto is eigenlijk van de F650. Foutje of bedrieglijke reklame? we zullen het maar op het eerste houden zeker. Kost ook maar +/- 25euro
Ben dus nog wel op zoek naar een tasje dat op de bagagedrager past, waar bv een busje olie in kan en wat extra gereedschap enzo
Dirk
Ben dus nog wel op zoek naar een tasje dat op de bagagedrager past, waar bv een busje olie in kan en wat extra gereedschap enzo
Dirk
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Dirk ,Ben dus nog wel op zoek naar een tasje dat op de bagagedrager past, waar bv een busje olie in kan en wat extra gereedschap enzo
Kijk eens op de site van Touratech (Hecktasche für die Gepäckbrücke BMW R 1200 GS )
Heb deze bestelt bij Köhl in Aachen (via e-mail), na 1 week kon ik ze gaan halen. Ben er heel tot nu tevreden over. Moet alleen nog uitzoeken hoe ik ze het beste tegen diefstal kan beveiligen
-
Dirk Pauwels
Bedankt Soj,
Khad ondertussen ook al bij Touratech gekeken en dat tasje gevonden. Ga dat binnenkort ook bestellen. Had er vroeger een op mijn 1150, maar dat pâste niet meer op de 1200. Is idd degelijk materiaal.
Seg, gij hebt dat origineel spatbordje achteraan weggelaten en zo een carbon spatbordje. Ik heb dat ook, maar dan wel met het origineel er ook nog op. Krijg je nu veel smurrie op de duo zonder dat origineel spatbordje?
Khad ondertussen ook al bij Touratech gekeken en dat tasje gevonden. Ga dat binnenkort ook bestellen. Had er vroeger een op mijn 1150, maar dat pâste niet meer op de 1200. Is idd degelijk materiaal.
Seg, gij hebt dat origineel spatbordje achteraan weggelaten en zo een carbon spatbordje. Ik heb dat ook, maar dan wel met het origineel er ook nog op. Krijg je nu veel smurrie op de duo zonder dat origineel spatbordje?
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
brit
...en komt dat carbon spatbord van wünderlich of van motorradconcepts of...? tevreden van? verantwoord het zijn prijs...?Dirk Pauwels schreef:[...]en zo een carbon spatbordje. Ik heb dat ook, maar dan wel met het origineel er ook nog op. Krijg je nu veel smurrie op de duo zonder dat origineel spatbordje?
thx
r
-
Dirk Pauwels
Dat van mij komt van Wünderlich en is veeeeeel te duur. Het is carbon en van een goed merk (Ilmberger), goed afgewerkt en degelijk, maar ik was net zo blij (en minder arm) geweest met een plastic spatbordje. Het staat er bij mij meer op om de vuiligheid tegen te houden dan voor de looks.rutger schreef:...en komt dat carbon spatbord van wünderlich of van motorradconcepts of...? tevreden van? verantwoord het zijn prijs...?Dirk Pauwels schreef:[...]en zo een carbon spatbordje. Ik heb dat ook, maar dan wel met het origineel er ook nog op. Krijg je nu veel smurrie op de duo zonder dat origineel spatbordje?
thx
r
Zo te zien is dat van Soj ook van Wunderlich.
Het komt inderdaad van Wünderlich en ik vond het ook te duur, maar vond nergens een alternatief. Ik heb ondertussen het origineel spatbord er terug bijgeplaatst. (Veel te veel vuil op nummerplaat en achterlicht)
Het carbonspatbord verlegt alleen maar het probleem, motor blijft onder het zadel zuiver, maar al het vuil komt nu beneden aan de veer en de bocht van de uitlaat ( 100 % tevreden ben ik er dus niet van) (Kan natuurlijk ook wel aan het belgisch weer liggen)
Het carbonspatbord verlegt alleen maar het probleem, motor blijft onder het zadel zuiver, maar al het vuil komt nu beneden aan de veer en de bocht van de uitlaat ( 100 % tevreden ben ik er dus niet van) (Kan natuurlijk ook wel aan het belgisch weer liggen)