Goede middag,
Ik heb een storing in het koel systeem van de K1, koelwater meter in kuip geeft gemiddelde waarde aan, Fan gaat echter wel lopen en af en to knippert ook het lampje in dashboard. Ik ben er zeker van dat de temperatuur van de kuip meter correct is , de motor geeft geen enkel kenmerk van te warm zijn ( buiten temperatuur is ook -6 graden)
Op de CD staat echter geen overzicht schema.
Mvg,
Kasper
Gevraagd een electrisch Schema K1
Moderator: GVN
Re: Gevraagd een electrisch Schema K1
In het onderhoudshandboek van Peeters staat een volledig elec. schemaKasper schreef:Goede middag,
Ik heb een storing in het koel systeem van de K1, koelwater meter in kuip geeft gemiddelde waarde aan, Fan gaat echter wel lopen en af en to knippert ook het lampje in dashboard. Ik ben er zeker van dat de temperatuur van de kuip meter correct is , de motor geeft geen enkel kenmerk van te warm zijn ( buiten temperatuur is ook -6 graden)
Op de CD staat echter geen overzicht schema.
Mvg,
Kasper
op deze site kan je al de onderdelen bekijken, als je het serienummer van je motor invult kom je er direct
http://www.realoem.com/bmw/
Alles gaat slechter onder druk
R 1200 CL (ervoor K1100LT)
BMW Motor Club Vlaanderen lid n°2352585
R 1200 CL (ervoor K1100LT)
BMW Motor Club Vlaanderen lid n°2352585
-
ridge runner
http://home.hetnet.nl/~meijerink.ln/index.htm
Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad bij mijn K-100 waarbij de ventilator onnodig aansloeg en het lampje ging knipperen, op de bovenstaande site van Bert M. heb ik het probleem en de oplossing beschreven ( zie ventilatorprobleem) daar vindt je ook een elektrisch schema van de K.
Veel succes,
Jos
Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad bij mijn K-100 waarbij de ventilator onnodig aansloeg en het lampje ging knipperen, op de bovenstaande site van Bert M. heb ik het probleem en de oplossing beschreven ( zie ventilatorprobleem) daar vindt je ook een elektrisch schema van de K.
Veel succes,
Jos
-
®win
- Contacteer:
Volgens mij wijkt het schema van de K1 niet veel af van de K100.
Voor alle K-tjes is hier wat te vinden.
Voor alle K-tjes is hier wat te vinden.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ