Frank K schreef:@ Frank K : Als het de motor is die bij Motorhuis Hasselt staat, dan moet ik je teleurstellen. Die heb ik dit weekeinde gekocht, sorry. Op mijn zoektocht vond ik toch ook nog andere interessante motoren op 2dehands.be (en hier op het forum (bananatuffer doet de zijne binnekort ook van de hand)), misschien daar je licht eens gaan opsteken ?
Suc6 nog met je verdere zoektocht.
Mvg,
TravelToy
Ja, verdomme dat was hem!!! Allez vooruit je hebt een mooie moto gekocht. Ik had gehoopt dat de optie vandaag verviel....
Veel rijplezier ermee!!!!!
d'er zijn d'er nog zenne

, zeker voor die prijs.
Ik heb ook een 1200, maar dan zo'n iel motortje, geen adv, en moest ik opnieuw voor de keuze staan, ik zou eerlijk gezegd ook opteren voor de 1150adv 2dehands. Alleen: Ik koop elke 3 jaar een nieuwe ivm afschrijvingen voor de belastingen en als je de inruilprijs en het belastingsvoordeel rekent kan ik 3 jaar rijden met een minimum aan afschrijving en mechanische kopzorgen, vandaar elke keer een nieuwe. Het aankoopbedrag van een 1150adv 2dehands is echter nog groot genoeg om een 3tal jaar te kunnen afschrijven, je spaart idd 7000 euro uit, je hoeft niet meer zo voorzichtig te zijn, hij is onmidd beschikbaar en al gerodeerd

, de vering is heel goed en hij is onnoemelijk ruiger dan een gewone... En zoals eerder al gezegd hier: voor die 7000euro kan je leuke reisjes maken.
En als de moto toch moest tegenvallen of je beslist alsnog voor een 1200ADV, dan kan je de 1150ADV nog altijd met weinig verlies doorverkopen
Gewoon uw goesting doen....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project