beta versie v7 hulp gevraagd
Moderator: GVN
beta versie v7 hulp gevraagd
Hallo
Heb een probleem!!
ik had al een paar weken gezien bij het opstarten van mapsourse dat dit een beta versie was en 20/03/06 afliep dus van af nu als ik het program wil starten lukt dit niet meer.
Ik heb de cd s city navigator v6 met unlock code voor 2610 verder een upgrade v7 ook met unlock code.
Wat kan er verkeerd gelopen zijn of moet ik terug kontakt nemen met de invoerder?
Ik neem aan als ge een unlockcode krijgt dat het toch een volwaardige versie moet zijn ,maar ja ik ben niet genoeg op de hoogte van al die gsmtoestanden.
Groeten
R1200CL-Garmin 2610
Heb een probleem!!
ik had al een paar weken gezien bij het opstarten van mapsourse dat dit een beta versie was en 20/03/06 afliep dus van af nu als ik het program wil starten lukt dit niet meer.
Ik heb de cd s city navigator v6 met unlock code voor 2610 verder een upgrade v7 ook met unlock code.
Wat kan er verkeerd gelopen zijn of moet ik terug kontakt nemen met de invoerder?
Ik neem aan als ge een unlockcode krijgt dat het toch een volwaardige versie moet zijn ,maar ja ik ben niet genoeg op de hoogte van al die gsmtoestanden.
Groeten
R1200CL-Garmin 2610
beta versie verlopen
Hallo,
Volgens mij moet je gewoon de mapsource versie 6.10.2 downloaden en installeren.
Bij de GPS topics staat er een link naar de Garmin site.
Veel sucses.
Volgens mij moet je gewoon de mapsource versie 6.10.2 downloaden en installeren.
Bij de GPS topics staat er een link naar de Garmin site.
Veel sucses.
Johny
versie 6 en 7 dat gaat over kaartversies (betalende update),
mapsource zat aan 6.9 en sinds vorige week 6.10 (gratis update)
de kaartversie verdwijnt niet met een mapsource update
probeer eens
beeld
werkbalken weergeven
alle werkbalken
kan je dan opnieuw kiezen?
bij hetzelfde beeld is er ook overschakelen van produkt, als je daar op klikt kan je ook kiezen tussen de verschillende kaartversies
fluppie
versie 6 en 7 dat gaat over kaartversies (betalende update),
mapsource zat aan 6.9 en sinds vorige week 6.10 (gratis update)
de kaartversie verdwijnt niet met een mapsource update
probeer eens
beeld
werkbalken weergeven
alle werkbalken
kan je dan opnieuw kiezen?
bij hetzelfde beeld is er ook overschakelen van produkt, als je daar op klikt kan je ook kiezen tussen de verschillende kaartversies
fluppie
Hartelijk dank Fluppie
Heb het uitgevoerd en klopt als een bus!
Heb ook het help program ook nog een eens doorgenomen en krijg nu een klein beetje inzicht in het systeen, niet dat ik er nu vlot kan mee omspringen, mijn zoon herhaald steeds(ga computer les volgen) want voor iedere scheet moet ik hem raadplegen.
Groeten
R1200CL-R100RS-Thriumph thruxton.
Heb het uitgevoerd en klopt als een bus!
Heb ook het help program ook nog een eens doorgenomen en krijg nu een klein beetje inzicht in het systeen, niet dat ik er nu vlot kan mee omspringen, mijn zoon herhaald steeds(ga computer les volgen) want voor iedere scheet moet ik hem raadplegen.
Groeten
R1200CL-R100RS-Thriumph thruxton.
Nu begrijp ik ook als je een route via mail toegestuurd krijgt in een andere versie dat die moet herberekend worden zoals de openingsrit van zondag,in mijn geval was dat geen probleem omdat de Bosse ook met de kaart v7 werkt.
Ik heb ook gezien bij help wanneer er maar 1 kaartversie aanwezig is dat dit niet vermeld word boven in de balk.
groeten
Ik heb ook gezien bij help wanneer er maar 1 kaartversie aanwezig is dat dit niet vermeld word boven in de balk.
groeten