ik ben er namelijk achter gekomen dat het niet vol uit gaan van mijn motor K1600gt sport aan de benzine lag,
daar ik altijd zoveel mogelijk bij dezelfde benzine pomp ga tanken had ik er geen erg in tot dat wij naar de eifel reden voor 5 dagen .
de eerste dag mijn tank bijna leeg gereden en gaan tanken in Prum altijd super 98 ,de tweede dag tank leeg terug tanken naar prum .
tijdens het rijden had ik het gevoel dat de motor zich agressiever ging gedragen en had minder problemen om een panneke te volgen
de derde dag was het juist of ik een race banaan bij had ging als een vliegmachien zodat ik zelfs de rij mode op road kon zetten .
terug thuis gekomen op een andere plaats gaan tanken en de motor rijd nog altijd uitstekend full power en op de stand Road .
En dit allemaal door volgens mij slechte benzine ,ga wel met de pompeigenaar eens praten .
Het probleem is normaal opgelost ,@ Buffel hij gaat als een speer
ik had met een persoon over mijn probleem gesproken en deze gaf mij wel gelijk dat het aan de benzine kan liggen .
de motors van tegenwoordig zijn zo geprogrammeerd als de verbranding of de injectie niet volgens de normen is dat de motor
niet voluit gaat ter bescherming dat deze stuk zou gaan ,ik weet niet of dit waar is maar mijn motor loopt als een tierelier