st1100 schreef:Een 660 kent geen zachte tussenpunten , het is dus heel de dag 'aankomst bij tussenpunt' ofwel recht naar de eindbstemming (bij herberekennen , ofwel track ofwel ontvlagde route).
Ps aantzeetje ik ga m'n bak duvel zelf moeten uitdrinken zeker ? Daar gaan weeral hersencellen en ik had er (volgens jou) al te weinig om met BC te kunnen werken. Allez bij jou is het precies niet beter gesteld want het blijft stil aan de overkant

Ok, met een 660 heb ik geen ervaring, maar goed... die zit niet meer in het gamma...
Begrijp me niet verkeerd, en gij moogt wat mij betreft ruzie blijven maken met aantzeetje... maar ik heb op de vorige pagina uw probleem wat Garmin betreft opgelost... dus die bak Duvel mag ook mijn richting uitkomen.
De discussie Garmin - TomTom zal altijd gevoerd blijven worden, maar ik vind wel dat je, wanneer je enkel ervaring hebt met de vorige generatie Garmin (de 660 in uw geval) niet echt de nadelen daarvan in de strijd kan komen gooien wanneer het over de huidige generaties gaat.
Voor mij is het simpel... ik heb niks tegen TomTom, en ga die toestellen echt niet afbreken.... ik raad TomTom zelfs aan in vele gevallen.
Maar in mijn geval, of wanneer iemand echt de tijd WIL nemen om BC onder de knie te krijgen... dan kan een Garmin een betere keuze zijn.
Eigenlijk is het simpel... De TomTom is voor u het beste toestel... de Garmin voor mij, en voor aantzeetje.. en ongetwijfeld delen er velen uw mening, en anderen die van mij.
Maar om nu Garmin compleet komen af te breken terwijl je met de nieuwe generatie geen ervaring hebt... dat vind ik eigenlijk ook niet netjes.
De nadelen die jij geeft bestaan niet mits het juiste gebruik in instellingen... dus die info is niet echt relevant.
Maar om daar nu ruzie voor te gaan maken op een forum... we zitten niet meer op school he.