http://touratech.pluginsports.de/trailer.wmv[/quote]
knap filmpje ,"ik heb direct goesting om te vertrekken... "
't zal wel zijn ! 'zijn der nog !
Moderator: GVN

Ziet er allemaal heel avonturistisch (bestaat dat woord eigenlijk?) uit, maar denk er de materiaal camions en de catering truck en de filmploeg van 15 man bij, die net buiten beeld staan en het is al wa minder "avontuur" Wat reclame allemaal nie kan doen hé.....En wij maar kwijlen....Alain GS schreef:Ik merk dat sommige forumnaars buiten zichzelf zijn van verlangen- of drang - wat betreft de nieuwe GSA. Het is dus wel duidelijk de look, of het macho-image dat het 'em hier doet, leid ik hier toch uit af. Bij bepaalde sleept hun tong wel meters op de grond of hun ogen glinsteren als xenon-lichten, aan het aantal emoticons te zien toch. Om nog maar niet te spreken over de emmers kwijl die er al niet opgedweild zijn !! Net als de gekende wolf en het mooie meisje in de tekenfims van Tex Avery (kennen de ouderen onder u vast wel!). Tot wat passie voor een fiets toch kan leiden, hé. Ik blijf in ieder geval bij mijne "gewone" GS, want alhoewel minder indrukwekkend dan de Adventure, blijf ik hem toch mooier vinden. Of hoe smaken kunnen verschillen ... .
Ik denk een op ervaring gebaseerde reaktie. Ik heb ZELDEN een objectief testverslag gelezen en ik lees er veel. DIe bladen willen de fabrikanten ook niet tegen zich in het harnas jagen want dan krijgen ze geen testmateriaal meer. Simple as that.Frank K schreef:Relax:Heb jij dat artikel ook gelezen of is dit out of the blue gewoon een reactie?Da's geen rij-impressie, da's je reinste reclame.