Radio-cd voor R1100RT
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Radio-cd voor R1100RT
M'n Beemer heeft pre-radio (kabelkes en radiobevestiging reeds voorzien), nu is m'n vraag kun je eender welke autoradio monteren, vind die originele Bmw radio nogal duur, ik dacht aan een Sonyke of ander Japans spul met een joystickske, kwestie van de veiligheid te bewaren hé...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Heb zelf een Sony CDX-MP70 geplaatst na een aantal posts gelezen te hebben op bmwsporttouring.com. Bij sterke hobbels of jullie belgische wegen
af en toe problemen. Bediening met RM-XM10(B) (Met dank aan FireMan) en sony boxjes geplaatst ipv BMWprut. Moet ik wel zeggen dat mijn voorkeur nu meer uitgaat naar een Sony (ivm bediening) met USB/Geheugenkaart. Toch minder trillingsstoringen. Alleen zijn deze radio's nog niet te betalen. Nu nog intercom plaatsen, ben ik helemaal klaar.
Zag twee weken geleden 1200RT met Sony Walkman GSM. Deze had hij aangesloten op intercom en geen radio aan boord. Drie vliegen 1 klap. Mob.telefoon, MP3 en Radio.
s6
WouteRT
Zag twee weken geleden 1200RT met Sony Walkman GSM. Deze had hij aangesloten op intercom en geen radio aan boord. Drie vliegen 1 klap. Mob.telefoon, MP3 en Radio.
s6
WouteRT
R1100RT '97
K100 USA '85 R.I.P
K100 USA '85 R.I.P