BMW Systeemhelm EVO 5 met bluetooth
Moderator: GVN
-
Daniel Tempelaere
BMW Systeemhelm EVO 5 met bluetooth
Heeft daar iemand ervaring mee?
Ik overweeg om mijn baehr ultima niet over te zeten van de R1150RT naar de K1200GT omwille van veel minder plaats.
Is die bluetooth een volwaardig alternatief?
Daniel
Ik overweeg om mijn baehr ultima niet over te zeten van de R1150RT naar de K1200GT omwille van veel minder plaats.
Is die bluetooth een volwaardig alternatief?
Daniel
Heb sinds najaar 2005 mij zo een EVO5 set met Bluetooth aangeschaft en ik moet zeggen dat dat prima werkt.
De autonomie van de batterijen is ongeveer 8 uur....alleen moet je er wel aan denken om de helmen de avond tevoren in de stekker te steken...anders valt er weinig te communiceren.
Voor de rest niks dan lof...geen lastige kabels, integratie met GSM en GPS mogelijk, etc.....het prijskaartje is navenant.
Luc.
De autonomie van de batterijen is ongeveer 8 uur....alleen moet je er wel aan denken om de helmen de avond tevoren in de stekker te steken...anders valt er weinig te communiceren.
Voor de rest niks dan lof...geen lastige kabels, integratie met GSM en GPS mogelijk, etc.....het prijskaartje is navenant.
Luc.
R1200 GS MY05, blauw, gelukkig woon ik ver van mijn werk
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Mensen met zo'n helm gaan meestal op hotel, en daar hebben ze stopcontacten hé....
Misschien kan je de batterijpacks ook wel veranderen door GP Ultra's van 2500 mAh ?
Misschien kan je de batterijpacks ook wel veranderen door GP Ultra's van 2500 mAh ?
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
Daniel Tempelaere
Luc, weet je ook hoe de GPS werkt?Gengar schreef: integratie met GSM en GPS mogelijk, etc.....Luc.
Ik heb momenteel een garmin streetpilot III, maar desnoods wordt die vervangen, maar door welke?
En ook nog...
Die baehr had regelbare ingangen/ uitgangen; windruis onderdrukking, volumeaanpassing aan snelheid.....Mis je dat niet allemaal met die BT?
Die micro zit helemaal vooraan, heb je dan geen last van windgeruis?
Daniel
P.S. Woon in je buurt, Schiplaken.
IK heb geen ervaring met Baehr materiaal dus daar kan ik weinig over zeggen, maar veel valt er niet in te stellen aan de EVO5 helm (op/af, luider/stiller en dat is het)
Qua windgeruis kan ik wel zeggen dat de EVO5 helm van mijn vriendin waar de intercom nadien ingeplaatst is gevoeliger is dan mijn helm die met de intercom ingebouwd in de fabriek is besteld.
Voor de rest hebben we echt weinig last van windgeruis.
De helm connecteren met mijn telefoon was vooral een probleem van instellingen aan de telefoonkant...maar nu werkt dat prima.
Jurgen, das inderdaad het geval
Voorlopig nog niet gekampeerd met de moto.
Qua windgeruis kan ik wel zeggen dat de EVO5 helm van mijn vriendin waar de intercom nadien ingeplaatst is gevoeliger is dan mijn helm die met de intercom ingebouwd in de fabriek is besteld.
Voor de rest hebben we echt weinig last van windgeruis.
De helm connecteren met mijn telefoon was vooral een probleem van instellingen aan de telefoonkant...maar nu werkt dat prima.
Jurgen, das inderdaad het geval
R1200 GS MY05, blauw, gelukkig woon ik ver van mijn werk
-
brit
Jurgen ik zie het verband niet.JüRgen schreef:Mensen met zo'n helm gaan meestal op hotel, en daar hebben ze stopcontacten hé....
Ik ga wel met de tent op reis.
maar heb idd wel geen intercom, en gebruik mijn BT verbinding niet al sik op reis ga.
MP3 speller in de helm, anders is dat nog een baterij lader bij...
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams