LED's voor je bike
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
LED's voor je bike
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Heb dat ooit gekocht voor m'n 1150GS twinspark.
Het waarschuwingssysteem vond die LED lamp niet leuk. Doordat led zo weinig stroom verbruikt denkt het systeem dat er een draad stuk is, en aldus krijg je een waarschuwing op't dash.
De waarschuwing buiten beschouwing gelaten, het werkt bovendien niet fameus, maar dat kan liggen aan het lampje-noodprogramma.
Het waarschuwingssysteem vond die LED lamp niet leuk. Doordat led zo weinig stroom verbruikt denkt het systeem dat er een draad stuk is, en aldus krijg je een waarschuwing op't dash.
De waarschuwing buiten beschouwing gelaten, het werkt bovendien niet fameus, maar dat kan liggen aan het lampje-noodprogramma.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Hallo,,
ik heb hier zo'n lamp liggen voor op mijn RT.
Heeft nooit gewerkt. (op auto wel)
Doordat het remlicht de functie van licht overneemt bij een defect achterlicht gaat dat branden als ik de ledlamp erin steek.
Probleem is zoals GSven hierboven al heeft uitgelgd.
Enige oplossing, volgens bepaalde handelaars, is dat ge de originele lamp laat steken en gewoon bijkomende led's plaatst.
Ledbaar of zoiets in de stijl van Hyper-Lites.
Groeten, Stef
Doordat het remlicht de functie van licht overneemt bij een defect achterlicht gaat dat branden als ik de ledlamp erin steek.
Enige oplossing, volgens bepaalde handelaars, is dat ge de originele lamp laat steken en gewoon bijkomende led's plaatst.
Groeten, Stef
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
-
Iron Gonzo
blijkbaar doen die problemen zich voor met 1150 en 1200 reeksen.Stef RT schreef:Hallo,,
Groeten, Stef
wat zou dat geven op mijn 1100
ik ben wel eens beniewd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Tsja daarom rijden die ook zonder achterlicht of werkt het remlicht niet.Strange...ik had er nochtans al veel lof over gehoord, was wel op Japannerkes en nie op Beemers...
R1100RT '97
K100 USA '85 R.I.P
K100 USA '85 R.I.P
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Moet wel weten wat ge wilt zeggen hé...Tsja daarom rijden die ook zonder achterlicht of werkt het remlicht niet. Laatst met mist zelfs een die wel achterlicht had
Hoe kun je nu licht maken zonder voorlampmaar geen voorlamp???? Bij stoplicht aangesproken; reactie: Ja vond het wel donker voor me..
Je had beter haar nummer gevraagd, wie vraagt er nu in Godsnaam aan een blonde op ne moto iets over haar licht ?
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
GSPeP
- Contacteer:
Die led-vervanglampjes werken bijna nooit goed op een BMW. Zeker als er dan nog ABS in het verhaal meespeelt.
Het enige dat bij mijn weten degelijk werkt zijn de led-panelen.
Dit is wat ik gebruik:

Te verkrijgen bij de meeste leveranciers van BMW-toebehoren (Wunderlich, Boxer-Design, Nippy Normans, ...)
Het enige dat bij mijn weten degelijk werkt zijn de led-panelen.
Dit is wat ik gebruik:

Te verkrijgen bij de meeste leveranciers van BMW-toebehoren (Wunderlich, Boxer-Design, Nippy Normans, ...)