Op 4 juni vertrek ik voor 6 dagen naar Andorra. Nu had ik graag geweten
waar ik allemaal rekenig moet mee houden, aangezien we in Andorra
met een grote groep zijn om rond te toeren. Bij vertrek zijn we wel maar met twee motards om de reis naar Andorra aan te vatten.
We denken wel van de heen- en terugreis telkens in twee dagen te doen.
Ergens halverwege zouden we graag overnachten in een hotel. Kent er iemand een degelijk hotelletje, waar het lekker te eten is en dat toch niet te duur is?
Graag had ik van julie wat informatie hieromtrent gekregen en welke wegen we het beste zouden nemen, aangezien ik weinig ervaring heb in lange afstanden, dank bij voorbaat
Andorra
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
Adri Janssens
Andorra
de zondagrijder
-
Adri Janssens
GEERT,
Ja, dat is met de KBC, maar wij rijden liever met onze tuffer naar Andorra
dan met de trein. Daar beleef ik meer plezier aan, dan nen helen dag op den trein te zitten niksen. We rijden toch in twee dagen naar ginder en komen in twee dagen terug. Zodanig hebben we er nog twee dagen verlof bij!
Hopelijk met wat hulp van de mensen op het forum, zal ik in Frankrijk wel een mooi hotelleke (met een beetje lekker eten) kunnen vinden zeker ?
Graag had ik ook wat reactie gekregen wat betreft: de te nemen autostrades in België en Frankrijk, tolwegen, eventuele kleine wegen enz...
Of zou het te lang duren over die kleine wegentjes.
Graag jullie reactie - dank u
Ja, dat is met de KBC, maar wij rijden liever met onze tuffer naar Andorra
dan met de trein. Daar beleef ik meer plezier aan, dan nen helen dag op den trein te zitten niksen. We rijden toch in twee dagen naar ginder en komen in twee dagen terug. Zodanig hebben we er nog twee dagen verlof bij!
Hopelijk met wat hulp van de mensen op het forum, zal ik in Frankrijk wel een mooi hotelleke (met een beetje lekker eten) kunnen vinden zeker ?
Graag had ik ook wat reactie gekregen wat betreft: de te nemen autostrades in België en Frankrijk, tolwegen, eventuele kleine wegen enz...
Of zou het te lang duren over die kleine wegentjes.
Graag jullie reactie - dank u
de zondagrijder
paar jaar geleden ook andorra gedaan, op de heen-terugreis kun je gebruik maken van de Formule1 hotels. Deze zijn goedkoop en vrij netjes, prijzen varieren van 25 tot 37 euro voor een kamer van twee personen. In Andorra zelf kan ik het "Sport Hotel" aanbevelen, prijs weet ik niet meer maar het eten en service was heel goed.
Veel plezier

Veel plezier