lidl
Moderator: GVN
YOO
Ik hoop dat 'k op tijd zal zijn, ik wil nml. zo'n crosshelm kopen, voor da geld kunt ge eigenlijk niet sukkelen. Kan pas na 14u daar geraken.
Spijtig dat ik 'm morgen al zou kunnen gebruiken
Grtz, Philip!
Ik hoop dat 'k op tijd zal zijn, ik wil nml. zo'n crosshelm kopen, voor da geld kunt ge eigenlijk niet sukkelen. Kan pas na 14u daar geraken.
Spijtig dat ik 'm morgen al zou kunnen gebruiken
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
-
sprint
marcpe schreef:Hallo
Iemand ervaring met het intercom systeem voor helmen in de Lidl![]()
het lijkt mij nogal zus en zo![]()
Groetjes Marc
Flat Twin Power schreef:Heb ook wat gegoogeld. Inderdaad veel terug te vinden over de producten.
Oorsetjes
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/95143/2
Blijkbaar zijn die oorsetjes goed tot 100 per uur. Op mijn RT achter mijn GIVI ruit zal dat zeker geen probleem zijn en voor 8 euro kun je niet sukkelen
Nog meer
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/125494/1
Marnix.

Ben ook inkopen gaan doen. Regenpak XL is beetje krap voor mijn 176cm en 85 kg, zeker met lederen vest eronder. Maar XXL lag gewoon niet in de rek. Handschoenen kosten niet echt veel, maar zijn dan ook gewoon, hun geld waard, meer niet. Muts is winterkwaliteit, pasvorm Elephant Man. Intercom was op 10 minuten uitverkocht, tot de lieve dame aan de kassa wist te vertellen dat er nog een doos in het magazijn stond. Grabbel grabbel...op. Dingen gaan zeer doen, drukken op oor indien de helm een beetje nauw aansluit, steken namelijk ver uit (maar voor dat geld kan je niet zeuren, en als je zeurt, hoort de passagier dit maal mee). Sokken zijn aardappelzak-model, 40-42 te klein voor mijn 42-43, en 42-44 flodderen er op los, zal er nog een paar sokken onderaan moeten doen. Geen superkwaliteit dus, maar halve kar vol voor 60 euro. Al bij al spannend om eens mee te maken, al die ruige beren die staan te drummen aan die rekken, met daartussen een paar oma's die in opdracht komen kopen, en
verscheidene knappe deernes die staan vesten te passen of hun leven ervan afhangt. Waarom zie je die nooit op de baan, enkel in de Lidl. Vesten en broeken zagen er dan wel behoorlijk goed uit voor hun prijs. Of zou dat .... 
-
janneman
- Contacteer:
hier nog van alles in overvloed (Lidl op StJansplein in hartje Antwerpen) Heb net de broek gekocht en ik denk dat die meer dan zijn geld waard is, met uitneembare binnenvoering en alles erop en eraan, ik zie wel. Had een paar weken geleden al in Nederland die sokken gekocht en ik denk eerlijk gezegd dat die zowiezo boven gewone sokken best aan te trekken zijn. Ze hielden de afgelopen zeer koude weken mijn voeten in elk geval lekker warm(er). De muts vind ik ook heel goed, mede doordat er 2 naden zijn op de 'slapen' van het hoofd en zodoende absoluut niet gaan spannen na een tijd. Heb er ooit 2 versleten van BMW met de naad knal in t midden, dat sneed bijna letterlijk in mijn voorhoofd na een tijd. En het motorfietsslot kocht ik als extra. Ik heb een goed (hoop ik) schijfremslot met alarm, dus het bijkomend slot doet gewoon dienst als extratje, er vanuitgaand dat hoe meer moeite ze moeten doen ...
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Werkt wel vrij goed. Op autostrade aan 120 km uiteraard héééél wat minder.marcpe schreef:Hallo
Iemand ervaring met het intercom systeem voor helmen in de Lidl![]()
het lijkt mij nogal zus en zo![]()
Groetjes Marc
Hét grote nadeel naar mijn mening : de oortjes beginnen vrij snel te klemmen in de helm.
" Gelijk" krijgen is moeilijker dan hebben
-
Iron Gonzo
ben er net 1tje gaan kopen.
van zodra getest post ik het wel
effe batterijkes ingestoken.
en het werkt.
later volgd de test op de moto.
ik vrees een beetje voor het oortje in de helm
nu effe de PSP van mijn klein mannen ingestoken op audio, de MP3 geselecteerd en dat werkt ook.
van zodra getest post ik het wel
effe batterijkes ingestoken.
en het werkt.
later volgd de test op de moto.
ik vrees een beetje voor het oortje in de helm
nu effe de PSP van mijn klein mannen ingestoken op audio, de MP3 geselecteerd en dat werkt ook.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
YOO
Ben gisteren al is gaan neuzen, en na een klein lief klapke te doen met de juffrouw in 't magazijn (waar alles nog op palletten stond) heb ik de endurohelm kunnen passen.
Een M paste prima, spant een klein beetje, maar da's normaal bij een nieuwe helm. Dat moet zich nog een beetje zetten aan den binnenkant bij ne nieuwe helm, soit, nu wist ik dus welke m'n vrouwke moest gaan kopen, tot 't lieve mens zei dat ik 'm direct (lees gisteren, maandag) al mocht meenemen
Wat een beetje charme al nie kan doen hé
De rest heb ik maar laten liggen, alhoewel da intercommetje me wel handig leek, vooral om m'n MP3spelerke op aan te sluiten, maar met maar één speakertje heb ik zo m'n twijfels, dus maar laten liggen
Grtz, Philip!
Ben gisteren al is gaan neuzen, en na een klein lief klapke te doen met de juffrouw in 't magazijn (waar alles nog op palletten stond) heb ik de endurohelm kunnen passen.
Een M paste prima, spant een klein beetje, maar da's normaal bij een nieuwe helm. Dat moet zich nog een beetje zetten aan den binnenkant bij ne nieuwe helm, soit, nu wist ik dus welke m'n vrouwke moest gaan kopen, tot 't lieve mens zei dat ik 'm direct (lees gisteren, maandag) al mocht meenemen
Wat een beetje charme al nie kan doen hé
De rest heb ik maar laten liggen, alhoewel da intercommetje me wel handig leek, vooral om m'n MP3spelerke op aan te sluiten, maar met maar één speakertje heb ik zo m'n twijfels, dus maar laten liggen
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!
Mijn madam is vanmorgen, terwijl ik met de beemer gaan werken was, gaan aanschuiven.
Tis te zeggen, ze is maar rond de middag gegaan, en de tweede lading was net aangevuld (van geluk gesproken)
De motor-overtrek hang er al over (moest dit toch een proberen hé) en kmoet zeggen.... Past perfect.
Mijn r1150rt is bedekt tot op een 10tal cm van de grond.
Verhoogde givi-ruit op max en met zij-en topkoffers eronder.
Zelfs de antenne zit niet in de weg.
Knap gemaakt, van redelijk regenafstotend materiaal in een grijze tint.
Past perfect. Hangt niet te los en ook niet te fladeren.
Tis te zeggen, ze is maar rond de middag gegaan, en de tweede lading was net aangevuld (van geluk gesproken)
De motor-overtrek hang er al over (moest dit toch een proberen hé) en kmoet zeggen.... Past perfect.
Mijn r1150rt is bedekt tot op een 10tal cm van de grond.
Verhoogde givi-ruit op max en met zij-en topkoffers eronder.
Zelfs de antenne zit niet in de weg.
Knap gemaakt, van redelijk regenafstotend materiaal in een grijze tint.
Past perfect. Hangt niet te los en ook niet te fladeren.
lidl
heb XL gepast ,maar te klein bevonden en in tegenstelling dan op folder bij ons geen XXL te vinden!
Spijtig, zag er kwalitatief redelijk uit!
ronnyb
Spijtig, zag er kwalitatief redelijk uit!
ronnyb
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa
Bij ons, zoals ik reeds eerder opmerkte, ook geen XXL, en vermits de meeste Boxer-rijders struise gasten zijn.... Ik had geluk, XL ging nog net, was het enige exemplaar in de kleur van mijn brommert. En nog 1 XL in blauw om 0915 uur. Vanavond nog terug geweest voor motorhoes: zip, noppes, nada. Schijnt binnenkort in de ALDI hoes in de rek te liggen aan 2 euro. Allen daarheen! Foei, BMW, een merk met een zekere status, en dan in de LIDL inkopen doen
. Zelfs kerel gezien met Harley, die de intercom best te doen vond. Zal wel heel incognito aan de rekken gestaan hebben.. 
-
Iron Gonzo
in Eeklo ligt er nog vanalles.
toen ik daar was deze middag, was alles nog voldoende in voorraad
toen ik daar was deze middag, was alles nog voldoende in voorraad
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE