Vermoedelijk stamp ik met dit schrijven deuren in maar dit moet me toch van het hart. Vermits ik als niet-beheerder niet op de gedragscode kan inloggen doe ik het maar in het 'algemeen forum'.
Hoe meer bladvulling en zever ik lees op dit forum hoe meer vragen ik me stel bij het niveau van onze clubleden. Hoe ver staat het eigenlijk met het gesloten gedeelte van het BMW-forum. Indien het gebruikersniveau zoals vandaag gehandhaafd blijft hoeft het voor mij niet. Zij die dachten slimmer te worden en vriendschapsbanden te kunnen smeden zijn, volgens mij, eraan voor de moeite. Het momenteel gehanteerde 'level' is ver onder geldende beleefdheidsnormen zodat sommige gebruikers zelfs gewoon afhaken. Ook ik heb nog weinig interesse aan de dagelijkse berichten. Waar is de tijd van het oude forum waarvan ik dacht het in voor de leden gesloten gedeelte (zoals ons beloofd...???) een beetje terug te vinden. Na vanavond een beetje tijd te hebben genomen heb ik enkele reply's nagelezen en was versteld van het 'gezever' dat ik tegenkwam. Wat hebben die 'duizenden' berichten met motorrijden en vriendschap te maken wanneer ze alleen maar 'gelul' om een reply vol te krijgen bevatten. Ik merk hoe langer hoe meer op dat de leden welke ik reeds meerdere jaren ken/ontmoet in de club zich niet meer laten horen op deze met momenten kleinerende en droevige topics/reply's. Wat mij betreft mag men al deze, voor zichzelf denkend interessante elementen, een eigen gedeelte in, wat aanvankelijk 'ons' forum was, geven... zodat ze kunnen hun duizende berichten vol lullen zonder de goedmenende en momenteel aflatende leden steeds te pareren.
Aan zij die het toch niet na kunnen laten hierop weer kleinerende, niets zeggende berichtjes te laten ontstaan... ga je gang maar, ik sluit hierbij dit topic ook af in de hoop dat de moderator stilaan eens partij gaat trekken voor zij die normale informatie en/of berichtgeving verkiezen. De moderator mag dit 'item' afsluiten terwijl ik hoop dat iedereen die zich aangesproken voelt eens voor zichzelf alles op een rijtje zet en de gedragscode van het forum naleest. Zij zullen dan zien dat er heel wat naast de lijntjes wordt geschreven en dat de veelal 'bladvulling' weinig met de geest van de club en de opzet van dit forum te maken heeft.
Met vriendelijke groeten voor échte motaars en niet lullers die alléén langs deze weg mekaar het leven graag pikanter maken...
WilfriedLT