Gedragscode forum...
Moderator: GVN
Pffff, tis toch ongelooflijk met wat sommigen zich bezig houden!
Als er iets nieuws op de forum staat en tis niks goeds of interessant volgens U, wel lees het dan niet! Simpel toch?!
Enfin ja, ieder zijn mening natuurlijk maar dan stel ik me soms toch de vraag ofdat men over het niveau van deze forum praat of over het niveau van mensen die niet veel verdragen, nochtans, in de wereld waarin wij leven is het mss niet slecht om ietsje verdraagzamer te worden!!!
En, moest dit bericht volgens de "normen" ook niet mogen, GEWOON NIET LEZEN ...
Have a nice day
Daisy
Als er iets nieuws op de forum staat en tis niks goeds of interessant volgens U, wel lees het dan niet! Simpel toch?!
Enfin ja, ieder zijn mening natuurlijk maar dan stel ik me soms toch de vraag ofdat men over het niveau van deze forum praat of over het niveau van mensen die niet veel verdragen, nochtans, in de wereld waarin wij leven is het mss niet slecht om ietsje verdraagzamer te worden!!!
En, moest dit bericht volgens de "normen" ook niet mogen, GEWOON NIET LEZEN ...
Have a nice day
Daisy
Enjoy life! Enjoy your passion! Enjoy friends!
Buth never forget to keep a little distance so that nobody will hurt you!!!
http://occ.skynetblogs.be/
Buth never forget to keep a little distance so that nobody will hurt you!!!
http://occ.skynetblogs.be/
-
Shulty
Ga er ni teveel woorden aan vuil maken.............
Ik amuseer me hier en heb al verschillende toffe mensen leren kennen, waar ik zelfs mee op verlof ga in mei, dat is wat telt en geen hautaine select groepje.
Als er topics zijn die me niet interesseren, sla ik die toch gewoon over
Grts,
Peter
Ik amuseer me hier en heb al verschillende toffe mensen leren kennen, waar ik zelfs mee op verlof ga in mei, dat is wat telt en geen hautaine select groepje.
Als er topics zijn die me niet interesseren, sla ik die toch gewoon over
Grts,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
@ Wilfried: Je schrijft dit toch maar voor te lachen zeker? Neen? Oeps
Ik heb hier op die korte tijd dat ik het forum bezoek al veel geleerd, veel gelachen en al behoorlijk wat fijne mensen over de vloer gehad, tot zelfs bezoek uit het buitenland. En het seizoen moet nog beginnen...
Ik heb zelfs onlangs iemand (van op het forum natuurlijk) voor het eerst in mijn leven op mijn motor laten rijden, gewoon voor de lol. En die man had nog niet eens een echt motorrijbewijs
! Een bewijs dat ik me helemaal op mijn gemak voel met de forumgangers hier.
Prima forum, en prima mensen hier...
Misschien toch nog even dit:"Wilfried for Moderator" of "Wilfried for President"
Hiep Hiep..
Ik heb hier op die korte tijd dat ik het forum bezoek al veel geleerd, veel gelachen en al behoorlijk wat fijne mensen over de vloer gehad, tot zelfs bezoek uit het buitenland. En het seizoen moet nog beginnen...
Ik heb zelfs onlangs iemand (van op het forum natuurlijk) voor het eerst in mijn leven op mijn motor laten rijden, gewoon voor de lol. En die man had nog niet eens een echt motorrijbewijs
Prima forum, en prima mensen hier...
Misschien toch nog even dit:"Wilfried for Moderator" of "Wilfried for President"
Hiep Hiep..
YOO
Zeg Wilfried, ik snap nie waar ge op aanstuurt, kunt ge da is effe met enkele voorbeelden illustreren
Maar ja, mijn "level" zal niet hoog genoeg zijn zekers, djeezes man, lees dan toch gewoon wat ge wilt, en ga anders is kijken op andere fora, waar enkel en alleen stijfburgerlijke mansmensen op afkomen, is kijken hoeveel nuttige info je daar vindt met die drie postings gemiddeld per week
Anderzijds, als je hier effectief van in den beginne waart, dan kan je toch niet anders concluderen dat 't forum niet plotsklaps veranderd is, maar gewoon een normale evolutie doormaakt.
Als deze evolutie niet je ding is, dewelke ik duidelijk kan verstaan aan je openingsreply, dan kan ik dit alleen maar betreuren, maar that's the way it is, take it or leave it.
Voor de rest, nog een prettige dag gewenst, en hopelijk tot "forums"
Grtz, Philip!
Zeg Wilfried, ik snap nie waar ge op aanstuurt, kunt ge da is effe met enkele voorbeelden illustreren
Maar ja, mijn "level" zal niet hoog genoeg zijn zekers, djeezes man, lees dan toch gewoon wat ge wilt, en ga anders is kijken op andere fora, waar enkel en alleen stijfburgerlijke mansmensen op afkomen, is kijken hoeveel nuttige info je daar vindt met die drie postings gemiddeld per week
Anderzijds, als je hier effectief van in den beginne waart, dan kan je toch niet anders concluderen dat 't forum niet plotsklaps veranderd is, maar gewoon een normale evolutie doormaakt.
Als deze evolutie niet je ding is, dewelke ik duidelijk kan verstaan aan je openingsreply, dan kan ik dit alleen maar betreuren, maar that's the way it is, take it or leave it.
Voor de rest, nog een prettige dag gewenst, en hopelijk tot "forums"
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Lullen (in NL "ouwehoeren")? ....
Ik doe daar niet aan mee. Ik reagéér zelfs niet!
AGOES (voor de ongeschoolden: Alle Gekheid Op Een Stokje
): als een topic te veel verwatert/verhit, zou de moderator het kunnen verplaatsen naar het "café".
In ieder geval, diene Wielfried moet al ballen hebben als hij nog van zich laat horen, zo vakkundig is hij in gemeenschap afgeslacht. Da was gewoon een nieuwe bezem gasten, die vegen een tijdje goed.
Ik doe daar niet aan mee. Ik reagéér zelfs niet!
AGOES (voor de ongeschoolden: Alle Gekheid Op Een Stokje
In ieder geval, diene Wielfried moet al ballen hebben als hij nog van zich laat horen, zo vakkundig is hij in gemeenschap afgeslacht. Da was gewoon een nieuwe bezem gasten, die vegen een tijdje goed.
Kexke - F650 Strada > R1150RT > R1200GS
-
Boskrabber
Gedragscode forum
Ik ben splinternieuw op dit forum, maar de sfeer is wel tof en iedereen kan lezen waar hij zin in heeft, dus een grapje mag dus wel.
Ik lees de onderwerpen al enige weken, daar ik ne blue ben op BMW-gebied, maar ik heb toch al veel nuttige tips kunnen opscharrelen en menige vragen moet ik daardoor ook al niet meer stellen.
Doe zo voort mannen....
Luc
Ik lees de onderwerpen al enige weken, daar ik ne blue ben op BMW-gebied, maar ik heb toch al veel nuttige tips kunnen opscharrelen en menige vragen moet ik daardoor ook al niet meer stellen.
Doe zo voort mannen....
Luc
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
-
Bananatuffer
'k geloof dat de Wilfried doelde op het oeroude e-mail forum waar 'm gezellig converseerde met een paar loodgieters die vooral zichzelf grappig en tevens wereldkampioenen in alles vonden, vooral als ze mensen konden kleineren en provoceren.
Ook toen fulmineerde de Wilfried tegen de jongeren die de bal durfden terugkaatsen.
niks nieuws onder de zon.
Ook toen fulmineerde de Wilfried tegen de jongeren die de bal durfden terugkaatsen.
niks nieuws onder de zon.
Awel, awel...
Dat is pas een forum... dat is pas een levende site...
Nu geen oehs en aahs met emoticons maar wel uitgesmeerde teksten. Waarom kan dat anders niet en dien je je verrot te scrollen om zinnige dingen te kunnen lezen. Wie hier op afhaakt is geschift, dus trek je conclusies en lul vol, maar met leesbare en veelzeggende teksten. Velen zullen jullie dankbaar zijn ! :lol:
WilfriedLT
Dat is pas een forum... dat is pas een levende site...
Nu geen oehs en aahs met emoticons maar wel uitgesmeerde teksten. Waarom kan dat anders niet en dien je je verrot te scrollen om zinnige dingen te kunnen lezen. Wie hier op afhaakt is geschift, dus trek je conclusies en lul vol, maar met leesbare en veelzeggende teksten. Velen zullen jullie dankbaar zijn ! :lol:
WilfriedLT
Re: Gedragscode forum...
Omdat ik geen moderator ben dacht ik eerst niet te reageren, maar door wat volgt blijkt Wilfried's frustratie toch elke forumganger en elk clublid aan te belangen.WilfriedLT schreef:Beste moderators van dit forum,
Tja, een oud zeer... voor sommigen. Maar maak je geen illusies Wilfried : een gesloten forumgedeelte zal je waarschijnlijk nog meer ergeren omdat ook dáár zal worden "gezeverd". Zelf ben ik actief op enkele gesloten fora die enkel toegankelijk zijn voor collega's uit dezelfde beroepscategorie, en daar heb je ook deelnemers die anderen min of meer ergeren door een bepaald taalgebruik of een bepaalde attitude. 't Is iets universeel, maar ook menselijk, dus leer ermee leven, of beperk je contacten tot privé emails met mensen die je liggen.Hoe meer bladvulling en zever ik lees op dit forum hoe meer vragen ik me stel bij het niveau van onze clubleden.
Dit forum laat mensen vrij te komen en te gaan.Indien het gebruikersniveau zoals vandaag gehandhaafd blijft hoeft het voor mij niet.
Je vergist je schromelijk. Ik ben niet de enige die hier vrienden heeft gemaakt. En slimmer i.v.m. motorrijden en technische bagage ben ik hier ook geworden.Zij die dachten slimmer te worden en vriendschapsbanden te kunnen smeden zijn, volgens mij, eraan voor de moeite.
En in de rest van je mail herhaal je gewoon je frustratie en ontgoocheling.
Och, zelf schrik ik ook soms van wat anderen schrijven, of grinnik ik wel eens met de vele taalfouten. Maar weet je wat ik hier gewéldig vind : we hebben allemaal dezelfde passie: onze moto, en die passie drukken we allemaal op onze eigen manier uit, de professor, de bandwerker, de IT-er, etc... Dit forum bestaat uit "mensen", iedereen met zijn eigen kwaliteiten en gebreken, zijn eigen achtergrond en opleiding. En als je daar niet tegen kan...
Beleefde groeten terugMet vriendelijke groeten voor échte motaars en niet lullers die alléén langs deze weg mekaar het leven graag pikanter maken...
Hans

Zucht...WilfriedLT schreef:Awel, awel...
... Wie hier op afhaakt is geschift, dus trek je conclusies en lul vol, maar met leesbare en veelzeggende teksten. Velen zullen jullie dankbaar zijn !![]()
WilfriedLT
Goed dat je deze mail ondertekende want ik zou gezworen hebben dat dit een andere Wilfried was dan die van de eerste mail... Niet erg consequent, da's het minste wat ik kan zeggen...
Hans

-
Iron Gonzo
jezus en ik ben nog aan het uitrusten van de zo juist gepasseerde carnavalsgebeurtenissenStoffel schreef:Laat het maar vlug carnaval worden.
Stoffel
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Adri Janssens
Zeveren
Zeveren op het forum? 't ja dat kan wel zijn, maar s'avonds als ik thuis ben van mijn werk, dan zit ik hier toch nog liever voor mijn pc die zever te lezen. Ge kunt ten minste eens in uw eentje in ne lach schieten, hé Iron gonzo. Gij zijt nooit voor ne frats verlegen. Dat's heel plezant. Om voor den tv te zitten, daar heb ik geen behoefte aan. Dat is nog ne vele grotere zever, zoals dat gelul over politiek en verkeersboetes. We moeten toch nog eens kunnen lachen met ne brede smile of mag da ook niet meer. Ik zal nu maar stoppen met zeveren, genoeg gezeverd voor vandaag !
de zondagrijder
-
hla
- Contacteer:
Te veel zever op het forum, dat zal wel kloppen.
D'as soms lol maken met woorden, en soms "ambetand" om te lezen.
Maar meer ook niet.
Keihard tegen mensen hun schenen stampen, daar heb ik veel meer problemen mee
Dat vind ik echt niet aanvaardbaar.
Maar dat moet je er jammer genoeg bijnemen. D'as het leven, niet alles is altijd 100%.
Beter een forum dat maar 50% goed is , dan helemaal geen, denk ik dan maar.
En hoe leerrijker hoe beter.
Had het forum niet bestaan, dan had ik ook geen hulp kunnen bieden aan enkele collega's die fiscale info konden gebruiken. En dat zou jammer geweest zijn.
Dus stem ik op doorgaan
D'as soms lol maken met woorden, en soms "ambetand" om te lezen.
Maar meer ook niet.
Keihard tegen mensen hun schenen stampen, daar heb ik veel meer problemen mee
Maar dat moet je er jammer genoeg bijnemen. D'as het leven, niet alles is altijd 100%.
En hoe leerrijker hoe beter.
Had het forum niet bestaan, dan had ik ook geen hulp kunnen bieden aan enkele collega's die fiscale info konden gebruiken. En dat zou jammer geweest zijn.
Dus stem ik op doorgaan
Rij met plezier, en geniet.
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
-
brit
...stond er tot voor kort in het onderschrift van stoffel (of toch iets in die zin).don't argue about little things...
als we met z'n allen een consensus kunnen bekomen van wat onder die 'little things' valt, is iedereen gelukkig...
ik onthou me wel tijdelijk van de discussie hieromtrent, want ik moet nu een ei gaan leggen...
-
sprint
Laat ons aannemen dat de personen die soms eens te ver gaan voor een buitenstaander, elkaar wel kennen van op één of meerdere club of andere activiteiten.hla schreef:Keihard tegen mensen hun schenen stampen, daar heb ik veel meer problemen meeDat vind ik echt niet aanvaardbaar.
Dan kan je al eens scherper uit de hoek komen omdat de ander weet dat het eigenlijk maar een grapje is.
Een keer je doorhebt wie wie kent, kan je het grappige van dit alles ook inzien, en soms zit ik hier ook wel mee te lachen achter mijn PC.
Marnix.

VOLGENS MIJ IS DIT DE
EERSTE PRIJSWINNAAR
VAN :
HET MEEST ZINLOZE TOPIC"
VAN HARTE PROFICIAT AAN
WALTER
EERSTE PRIJSWINNAAR
VAN :
HET MEEST ZINLOZE TOPIC"
VAN HARTE PROFICIAT AAN
WALTER
Laatst gewijzigd door JH. op 29 mar 2006, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben sedert een jaar lid maar heb het forum pas recent ontdekt. Als nieuweling heb ik misschien weinig recht van spreken. Niettemin wil ik dit toch even kwijt. Na enkele weken grasduinen heb ik dank zij het forum gevonden:
- een trip naar Schotland met een bende highlanders
- gezamelijke aankoop van een Xenon lamp
- nuttige tips omtrent de aankoop van nieuwe banden
- veel grappige commentaren en reacties
Kortom, voor mij een zeer geslaagde ervaring. Een kleurrijke bende die forummers ! En als er al eens ene uit de bocht gaat, so what.
Waarom mag je jezelf niet zijn? Er zijn al anderen genoeg!
CU when I CU
- een trip naar Schotland met een bende highlanders
- gezamelijke aankoop van een Xenon lamp
- nuttige tips omtrent de aankoop van nieuwe banden
- veel grappige commentaren en reacties
Kortom, voor mij een zeer geslaagde ervaring. Een kleurrijke bende die forummers ! En als er al eens ene uit de bocht gaat, so what.
Waarom mag je jezelf niet zijn? Er zijn al anderen genoeg!
CU when I CU