Jep..... maar geen last meer van hoogspanningskabels
Xenon in je Beemer?
Moderator: GVN
Allez vooruit, voordat de fantasie totaal op hol slaat
't Gaat over "folie" hé. Ziet er zo uit :

Is maar 0,1mm dik, weegt amper meer dan gewoon zilverpapier :

Moest er iemand van die folie willen hebben : 'k heb er hier een pot vol van. Mag immers niet worden weggegooid, want het staat gecatalogeerd onder chemisch afval.
mvg
Hans
't Gaat over "folie" hé. Ziet er zo uit :

Is maar 0,1mm dik, weegt amper meer dan gewoon zilverpapier :

Moest er iemand van die folie willen hebben : 'k heb er hier een pot vol van. Mag immers niet worden weggegooid, want het staat gecatalogeerd onder chemisch afval.
mvg
Hans

De blaadjes die ik in de hand hou zijn nog "afval" uit de periode toen ik nog analoge radiografies nam. Tegenwoordig gaat dat echter ook digitaal : makkelijker en sneller.Oneshark schreef: In welk max.formaat is dit te verkrijgen,
(off topic) kan belangrijk zijn om fotostuff door de
scanner te loodsen in Zaventem....
Maar voor fotostuff bestaan er loodhoudende zakken en doosjes die verkrijgbaar zijn in de betere fotohandel.
mvg
Hans

-
betaburned
Ik gebruik nu een paar weken de xenon-versie van de RT - met correcte afstelling van de lamp - en ik moet toegeven het maakt verschil.
Op mijn dagelijks E40-E314 trajectje naar Brussel valt het toch op dat de wagens iets makkelijker opzij gaan & sneller reageren. De zichtbaarheid is toegenomen.
Maar het moet wel al echt donker zijn voor je het verschil in lichtwinst ziet voor je op de grond in vergelijking met andere wagens.
Enfin, voor zij die twijfelen met de nabestellingen ... ik zou nu niet meer zonder xenon willen rijden.
Op mijn dagelijks E40-E314 trajectje naar Brussel valt het toch op dat de wagens iets makkelijker opzij gaan & sneller reageren. De zichtbaarheid is toegenomen.
Maar het moet wel al echt donker zijn voor je het verschil in lichtwinst ziet voor je op de grond in vergelijking met andere wagens.
Enfin, voor zij die twijfelen met de nabestellingen ... ik zou nu niet meer zonder xenon willen rijden.
Glotetrotting around - R1200 GSA '14.
Je moet eens op de reflectoren naast de weg kijken, dan merk je dat je al reflectie van zeer ver hebt, daar waar je dat op klaarlichte dag niet zag bij de gewone lamp.Betaburned schreef: Maar het moet wel al echt donker zijn voor je het verschil in lichtwinst ziet voor je op de grond in vergelijking met andere wagens.
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
K1300GT '09
BMW MC VL lid
Rijden en laten rijden!
Sedert de gezamelijke aankoop van het Xenon-licht nog geen enkel probleem gehad (nochtans gans de winter doorgereden woon-werk).
Deze morgen echter geen verlichting meer van de Xenon-lamp.Naar het werk dus met het grootlicht aan,maar reeds vrij spoedig kreeg ik melding van de tegenliggers .Gelukkig had ik ook nog mistlichten!!!
Reeds defect,lijkt mij wel vrij vroeg.
Moet ik terug het originele licht plaatsen?
Deze morgen echter geen verlichting meer van de Xenon-lamp.Naar het werk dus met het grootlicht aan,maar reeds vrij spoedig kreeg ik melding van de tegenliggers .Gelukkig had ik ook nog mistlichten!!!
Reeds defect,lijkt mij wel vrij vroeg.
Moet ik terug het originele licht plaatsen?
Luc GS is de 2de pechvogel.Rasse schreef:Het is te hopen dat jij die ene pechvogel bent. En de rest gespaard blijft. Anders gaan we hier nog wat horen....
Mijn xenon is na een weel teruggestuurd naab Day-Vision!
Tot op heden heb ik geen nieuws van die kerels. Geen reactie op e-mails!
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
Flat Twin Power
Godverdergodver.Ludo vp schreef:Luc GS is de 2de pechvogel.Rasse schreef:Het is te hopen dat jij die ene pechvogel bent. En de rest gespaard blijft. Anders gaan we hier nog wat horen....
Mijn xenon is na een weel teruggestuurd naab Day-Vision!
Tot op heden heb ik geen nieuws van die kerels. Geen reactie op e-mails!
Ludo
John wat vind jij daarvan ?? Want ik heb geen zin om 115 euro neer te tellen voor een lamp die maar een paar maanden meegaat.
Ik heb alles verwijderd en terug het originele licht geplaatst.
Persoonlijk denk ik dat de lamp defect is (te weinig gas?).Ik kan wel een andere lamp aankopen,maar spotgoedkoop is dit ook alweer niet en als dan blijkt dat het niet de lamp is die stuk is?
In ieder geval ben ik weeral een ervaring rijker,en al die snufjes kosten handenvol geld.Mij niet meer gezien!!!
In verband met garantie heb ik ook zo mijn twijfels en ik kan enkel maar mijn aankoopfactuur voorleggen.
PS.: John kan niets verweten worden,maar het is wel zielig van de bewuste firma om niet te antwoorden op bepaalde vragen,na het versturen van verschillende e-mails.
Persoonlijk denk ik dat de lamp defect is (te weinig gas?).Ik kan wel een andere lamp aankopen,maar spotgoedkoop is dit ook alweer niet en als dan blijkt dat het niet de lamp is die stuk is?
In ieder geval ben ik weeral een ervaring rijker,en al die snufjes kosten handenvol geld.Mij niet meer gezien!!!
In verband met garantie heb ik ook zo mijn twijfels en ik kan enkel maar mijn aankoopfactuur voorleggen.
PS.: John kan niets verweten worden,maar het is wel zielig van de bewuste firma om niet te antwoorden op bepaalde vragen,na het versturen van verschillende e-mails.
-
Flat Twin Power
Hoi gasten,
Braaf zijn met de John hé.
Hij is maar de zogenaamde pianist, waarop niet geschoten mag worden.
'k Ben hem heel dankbaar dat ik via hem aan mijn Xenonlicht geraakte. Wat een verschil in het duister ! Voor 2 weken was ik een weekend in Frankrijk, en op de onverlichte D-wegen heb ik het nut van de Xenon naar waarde weten in te schatten.
Greetz,
Stelo
'k Ben hem heel dankbaar dat ik via hem aan mijn Xenonlicht geraakte. Wat een verschil in het duister ! Voor 2 weken was ik een weekend in Frankrijk, en op de onverlichte D-wegen heb ik het nut van de Xenon naar waarde weten in te schatten.
Greetz,
Stelo
R1200RT
-
Flat Twin Power
Het is zeker niet mijn bedoeling om te schieten op de pianist, integendeel. Ik heb bewondering en respect voor John dat hij dit wil doen.Stelo schreef:Hoi gasten,
Greetz,
Stelo
Maar aan de andere kant zou ik het spijtig vinden moest mijn lamp het na een paar maandjes begeven en ik 115 euro zou kwijt zijn. Misschien zijn die twee defecte lampen slechts pechgevallen maar dan nog vind ik het van weinig klantvriendelijkheid getuigen van de verkoper (dus niet de John) dat hij nog de moeite niet neemt om de antwoorden op de mails.
Per slot van rekening heeft die mens veel geld verdiend aan ons. Met de huidige bestelling erbij heeft hij 60 lampen verkocht.
Heren, goed nieuws,vandaag in mijn mail box een antwoord van onze xenon - man.
Eind goed al goed zo ik zeggen!
Ludo,
mijn excuses, ik ben in de rommel die ik heb met de verhuizing van mijn bedrijf eea kwijt geraakt.
Vandaag verstuur ik jou een complete nieuwe set toe waarmee het probleem mee moet zijn opgelost.
Het spijt mij dat je zolang hebt moeten wachte. Garantie gaat vanaf nu dus in voor de duur van 1 volledig jaar.
Met Vriendelijke groet,
Day-Vision / Pascal
Mob.: 06 18 644 643
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ludo
Verzonden: dinsdag 18 april 2006 10:43
Aan: Day-Vision / Pascal
Onderwerp: Fw: Garantie
Urgentie: Hoog
Pascal,
Even ter herinnering
Ludo
----- Original Message -----
From: ludo
To: Day-Vision / Pascal
Sent: Monday, April 10, 2006 8:00 PM
Subject: Garantie
Pascal,
Op 02 maart heb ik je de volledige xenon installatie teruggezonden per post.
Graag had ik, na 20 dagen nieuws ontvangen.
Ludo
Ludo,
mijn excuses, ik ben in de rommel die ik heb met de verhuizing van mijn bedrijf eea kwijt geraakt.
Vandaag verstuur ik jou een complete nieuwe set toe waarmee het probleem mee moet zijn opgelost.
Het spijt mij dat je zolang hebt moeten wachte. Garantie gaat vanaf nu dus in voor de duur van 1 volledig jaar.
Met Vriendelijke groet,
Day-Vision / Pascal
Mob.: 06 18 644 643
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ludo
Verzonden: dinsdag 18 april 2006 10:43
Aan: Day-Vision / Pascal
Onderwerp: Fw: Garantie
Urgentie: Hoog
Pascal,
Even ter herinnering
Ludo
----- Original Message -----
From: ludo
To: Day-Vision / Pascal
Sent: Monday, April 10, 2006 8:00 PM
Subject: Garantie
Pascal,
Op 02 maart heb ik je de volledige xenon installatie teruggezonden per post.
Graag had ik, na 20 dagen nieuws ontvangen.
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
Iron Gonzo
blijkbaar draaid de zaak goed en is hij dus al aan het uitbreiden
geduld is soms een schone zaak
geduld is soms een schone zaak
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
ik ben benieuwdLudo vp schreef:Vandaag de vervanging van mijn Xenon ontvangen. Nu nog monteren en......
Ludo
PS: aan alle xenoners
starten jullie de motor met de lampschakelaar aan
of eerst starten en daarna de lamp aan
wat is het beste
tis maar een kwestie van piekspanningen tijdens het starten
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
YOO
Ik heb géén keus, starten met den boel aan dus
Grtz, Philip!
Ik heb géén keus, starten met den boel aan dus
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser