Van een service gesproken

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Beemer

Bericht door Beemer »

Vandaag op het onverwachts bij Winge Motors binnengesprongen om de staat van mijn remmen na deze lange winter is te controleren
Mocht direct binnenrijden en de mechanieker van dienst heeft ze grondig nagekeken en opgekuist (20 min werk).
Toen ik vroeg wat mijn schuld was wat het antwoord dat dit gratis en voor niks was. :shock: :D
Als dit geen service is :!:
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Bravo, dat is inderdaad service en het mag ook eens worden gezegd :D
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
rubi

Bericht door rubi »

hallo gasten,
rond 20/2/06 werd mijn gs afgehaald bij winge motors , na 1000 km belde ik om te vragen om de week nadien mijn 1000km service te komen doen ! moest 1 MAAND wachten zegden ze!!! maar dat nam ik niet en maakte van mijn oren , na veel vijven en zessen mocht ik hem de dag nadien binnen brengen , na een week en 195euro later keerde ik tevreden naar huis terug groetjes,
PRETENTIE IS EEN BREVET VAN DOMHEID
Bruno

Bericht door Bruno »

Vorige vrijdag kilometerkabel stuk. Zaterdag en zondag opendeur dagen bij de dealer , toch naar daar gereden en ze hebben mij direct geholpen niet tegenstaande de mensen het zeer druk hadden. Awel dat is ook service. Ondertussen met Luc GS een klapje gedaan en ik heel blij naar huis met het idee van binnenkort eens met een K1200GT te mogen rijden. Een kinderhand is rap gevuld.
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Bruno schreef:Een kinderhand is rap gevuld.
Die van jou toch ...

Stoffel ;)
Afbeelding
yve(G)s

Bericht door yve(G)s »

Vorige week zaterdag in de namiddag wilde ik nog eventjes passeren bij MotorsportMabbe voor de opendeurdagen.
De startmotor deede het maar de motor wilde niet overnemen.
De BMW-Card dienst opgebelt en touring kwam terplaatse. Wat ik al dacht gebeurde ook... de vriendelijke touringmekanieker kwam niet veel verder dan het opbellen van 'n sleepdienst.
Ik stond wel in contact met de Mabbe-mekanieker en ze zouden op me wachten.
Na toch enkele uren bezig te zijn geweest kwammen we ter plaatse om 18.30 h
De werkplaatspoort opende zich al en onmiddelijk werd dan ook naar de fout gezocht.
Het "comando" van de benzinepomp had het begeven en na 45 min reed ik de werkplaats met de volle glimlach weer buiten.
Het koste me dan ook geen eurocent want alles was onder garantie...
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Yves heb je zien staan in de garage toen ik naar huis vertrok. Lander was bezig je brommertje weer op punt te zetten. Prima service tijdens hun opendeurdagen :wink:

Stoffel ;)
Afbeelding
Plaats reactie