Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
TheViking schreef:
Ik Zal achter rijden terwijl jullie de baan verlichten want zo'n ballast geraak ik nergens meer kwijt. ('t was al moeilijk met mijn intercom)
Viking.
Hey, Viking, bij de wielrenners zijn er ook altijd die achter rijden,
maar zij hebben dan ook niets gezien van .....
Een H4 Bi Xenon heeft een vrij grote achterzijde (ong 4a 5 cm exstra)
Er is een rubber afdekking bijgelevert die voorzien is van een doorvoer-afdichting. Dus is je koplampbehuizing niet groot genoeg kan je dit oplossen op die manier.
Op een R1100GS met brede koplamp hebben we dat ook zo opgelost, dus het is zeker te doen.
Is er nog zo een knutsel namiddag in het vooruit zicht????
Waar en wanneer???
Die komt er vrij zeker, er zijn trouwens al een aantal verschillende plaatsen aangeboden (waaronder de mijne). Ik denk dat het eerst belangrijk is om weten wanneer we de lampjes evt. kunnen verwachten en dan pas één of enkele data vastpinnen, het zou anders nogal lullig staan om een knutseldagje te hebben zonder 'knutselmateriaal'
Sorry John, maar ik heb nu pas op het forum ontdekt dat je een bestelling van xenon-lampen hebt lopen.
Is deze al afgesloten? Zo nee mag ik er dan ook nog eentje bestellen voor een GS 1200? (H7 - 6500K)
Ik stort je het bedrag, 120€, van zodra ik de GO krijg.
Bij nazicht van de bankrekening blijkt dat er iemand uit Hasselt een foutje heeft gemaakt. Er is 115 €uro gestort voor een H4 Bi-Xenon. Dat moet dus iets meer zijn.
Het betreft iemand uit de Hekkelaarstraat. Heeft er ook geen nickname bijgeplaatst alhoewel ik dat uitdrukkelijk gevraagd had.
Dus graag rechtzetten aub
Er zijn nog enkele betalingen achter maar ik sluit vandaag af.
Dat wil dus zeggen dat de bestellingen die lopende zijn nog worden aanvaard en er gewacht wordt tot ze op de rekening zijn over geschreven.
In de loop van volgende week gaat de gezamelijke bestelling de deur uit.
John schreef:Bij nazicht van de bankrekening blijkt dat er iemand uit Hasselt een foutje heeft gemaakt. Er is 115 €uro gestort voor een H4 Bi-Xenon. Dat moet dus iets meer zijn.
Het betreft iemand uit de Hekkelaarstraat. Heeft er ook geen nickname bijgeplaatst alhoewel ik dat uitdrukkelijk gevraagd had.
Dus graag rechtzetten aub
Er zijn nog enkele betalingen achter maar ik sluit vandaag af.
Dat wil dus zeggen dat de bestellingen die lopende zijn nog worden aanvaard en er gewacht wordt tot ze op de rekening zijn over geschreven.
In de loop van volgende week gaat de gezamelijke bestelling de deur uit.
Sorry John, my mistake
Zojuist 42€ extra overgeschreven en dit keer met vermelding nickname
Alhoewel ik verschillende mails heb gepost in deze rubriek, en het overeengekomen bedrag al geruime tijd op John's rekening staat, vind ik mezelf toch nog steeds niet terug in de lijst op pagina 1.
Mijn bestelling was (zie p4 e.v.) :
[b][i]graag ook voor mij 1 setje voor R1150RT
dwz 1x H7 van 6500K [/i][/b]
Mijn overschrijving heeft een valutadatum van 21/03, twv 120€.
Mijn nickname was toen Patrick Lewyllie, maar die heb ik onlangs terug veranderd in Patrick L(RT), zoals vroeger.
Beste dank om dit na te zien !
Graag bevestiging !
Patrick Lewyllie - Patrick L(RT)
Geen zorgen maken. Als dat inderdaad gestort is komt dat allemaal in orde. Ik zal de briefwisseling van de bank nog eens grondig doornemen en dan komen we er wel uit.
Zoals gezegd, eens iedereen overgeschreven heeft zijn we vertrokken.
(op skiverlof )