Schotland '06
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
Cookie's madam
jazz schreef:Iemand zondag naar de 'Ardense rivieren' rit ? Een beetje regen gaat ons toch niet tegenhouden zekers ?
De rit ziet er veelbelovend uit. Ik ben vast van plan om te gaan tenzij het 's morgens zou gieten. Ik heb begrepen dat ook Highlander van plan om de rit te rijden. Samen met hem zijn er nog enkele andere 'highlanders die zouden meegaan.
-
Highlander
Highlander schreef:Ik ga proberen nog een rit in elkaar te steken tegen 23 april, richting doel en zo verder richting breskens, niet te ver (200 KM)de bedoeling is meer om nog ééns een samenkomst te hebben voor we vertrekken.
Natuurlijk zijn degenen van vorig jaar ook welkom en anderen ook.
Is hier intersse voor?
Voor mij ok.
Heb de 23st al voorbehouden voor een 'gathering'
schotland
Zal nie lukken 23/04 daar ik Brother Stoffel en familie culinair ga verwennen
tijdens het communie feest van zijn zoon. Ik zal in gedachte bij jullie zijn 
Your heart is free, have the courage to follow it!
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Re: schotland
Miljaar, dat was ik vergetenPaul muysers schreef:Zal nie lukken 23/04 daar ik Brother Stoffel en familie culinair ga verwennentijdens het communie feest van zijn zoon. Ik zal in gedachte bij jullie zijn
Ik moet daar ook naartoe
Sorry Highlander ik had er graag bijgeweest
Hi Highlander,
Wij hebben onze agenda vrij gehouden. Als je hulp nodig hebt voor het maken van de route geef dan maar een seintje.
groetjes
Patrick V & Els
Wij hebben onze agenda vrij gehouden. Als je hulp nodig hebt voor het maken van de route geef dan maar een seintje.
groetjes
Patrick V & Els
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Off topicHighlander schreef:Ik ga proberen nog een rit in elkaar te steken tegen 23 april, richting doel en zo verder richting breskens, niet te ver (200 KM)de bedoeling is meer om nog ééns een samenkomst te hebben voor we vertrekken.
Is hier intersse voor?
Iedereen goed thuisgeraakt ?
Bedankt voor het gezelschap.
-
Highlander
Interesse zeker...als 't enigszins lukt wil ik wel meeHighlander schreef:Ik ga proberen nog een rit in elkaar te steken tegen 23 april, richting doel en zo verder richting breskens, niet te ver (200 KM)de bedoeling is meer om nog ééns een samenkomst te hebben voor we vertrekken.
Is hier intersse voor?
" Gelijk" krijgen is moeilijker dan hebben
toevallig
He mannen. Ik lees net over jullie reisplannen. Toeval wil dat ik van 24-30 mei een weekje door Schotland bol met moto+madam. Als ge een 1150GSA met BE nummerplaat ziet, het is den deze.
Als mijn madam niet terugzwaait wil dat waarschijnlijk zeggen dat ik te lang op de moto zit naar haar goesting
of dat ze in slaap is gesukkeld...
Have fun there!
Cheers
Demito
Have fun there!
Cheers
Demito
Harry,Highlander schreef:Ik ga proberen nog een rit in elkaar te steken tegen 23 april, richting doel en zo verder richting breskens, niet te ver (200 KM)de bedoeling is meer om nog ééns een samenkomst te hebben voor we vertrekken.
Is hier intersse voor?
ik ga me proberen vrij te maken, hen nog een paar ritjes in die richting liggen, laat maar weten als je ze nodig hebt.
Groetjes
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
-
Highlander
De route is zo goed als af, het vertrekpunt word de Q8 op de E17 net voorbij Haasdonk richting Antwerpen. Een goede 200 km met een tussenstop in Breskens.
Hopelijk zijn we met een aantal.
Ps Patrick heb nog een klein probleem, aan het begin van de route, ik mail je deze week wel ééns.
Als er zijn die graag de route op GPS doorgestuurd krijgen, geven maar een seintje.
Startuur zal ik later wel vermelden.
Hopelijk zijn we met een aantal.
Ps Patrick heb nog een klein probleem, aan het begin van de route, ik mail je deze week wel ééns.
Als er zijn die graag de route op GPS doorgestuurd krijgen, geven maar een seintje.
Startuur zal ik later wel vermelden.