Als nieuw

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
AEE
Contacteer:

Als nieuw

Bericht door AEE »

Enkele maanden geleden kocht ik een andere uitlaat...dit vooral om een mooie geluid te hebben. Na 15000 winter km's was dat ding natuurlijk veel van zijn schoonheid verloren door al het zout en andere troep dat er was ingebakken :cry: . Dus ik op zoek naar allerhande middelen om het ding terug proper te krijgen....wondersteen, poets pasta, poli pasta.....enz. Maar het lukte niet :evil:
Ten einde raad belde ik naar de man die mij deze uitlaat verkocht, hij zei me om gewoon even langs te komen en dan zou hij het wel in orde brengen :? .
Om een lang verhaal kort te maken: hij heeft de uitlaat van de motor gevezen, de uitlaat uit elkaar gehaald, nieuwe wol gestoken, alles terug onder het polier machien gestoken, overal nieuwe bouten ingestoken, en het ding terug op de motor gevezen. Mijn uitlaat was niet van nieuw te onderscheiden :D :D

Kostprijs.....15 euro :D :D Toen ik vroeg "15 euro?" zie hij droog:"ja dat is voor de wol, de rest in sevice" :shock: :shock:
Zo zie je maar dat je als motorrijder nog aangename dingen kan tegen komen :D :D

Grtzz,
R&m

Bericht door R&m »

daar kun je zelf niet voor poetsen :wink:
John
Contacteer:

Bericht door John »

En waar zit die kerel?
brit

Bericht door brit »

zéér goede vraag John :!:
AEE
Contacteer:

Bericht door AEE »

uitlaat is er ééntje van Dam, gekocht in Kortessem (stationstraat, nr???) kleine zaak, stille(droge) verkoper, maar goede service :D

grtzz
Plaats reactie