zithoogte GSA
Moderator: GVN
zithoogte GSA
Ik ben gisteren eens gaan proefzitten op de nieuwe GSA. Ik meet 1m74 en kon amper met mijn tippen aan de grond en dat terwijl de zadel op zen laagste stond. Zijn nu al die GSA rijders zo een grote mensen of wat. De dealer zei dat het wel mogelijk was om het gewone GS zadel erop te zetten en dat,dat wel enkele cm zou schelen, maar dan ben je natuurlijk wel die mooie kleuren kombinaties kwijt.
-
Iron Gonzo
redelijk wat
ik heb er opgezeten met standaard zadel en dan heeft johan (uit ruddervoorde) er eens een verlaagd opgelegd.
groot verschil.
ik moet wel zeggen dat de ADV express hoger is gezet om meer bagage te vervoeren.
dus met koffers en bagage zal je al rap op een normale hoogte komen.
ik heb er opgezeten met standaard zadel en dan heeft johan (uit ruddervoorde) er eens een verlaagd opgelegd.
groot verschil.
ik moet wel zeggen dat de ADV express hoger is gezet om meer bagage te vervoeren.
dus met koffers en bagage zal je al rap op een normale hoogte komen.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Hermie mc. Clara
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Ik denk dat de totale lichaamslengte een foutief beeld geeft van de zithoogte.
Ieder zijn lichaam is anders opgedeelt, lange benen met een kort lichaam of korte benen met een lang lichaam,
dan spreken we nog niet over de lengte van de nek en het hoofd.
De meest belangrijke hoogte/Lengte is die van op de grond tot aan het kruis
Misschien als men in de toekomst deze maat gaat hanteren dan zouden we beter kunnen vergelijken
Houdoe
Ik denk dat de totale lichaamslengte een foutief beeld geeft van de zithoogte.
Ieder zijn lichaam is anders opgedeelt, lange benen met een kort lichaam of korte benen met een lang lichaam,
dan spreken we nog niet over de lengte van de nek en het hoofd.
De meest belangrijke hoogte/Lengte is die van op de grond tot aan het kruis
Misschien als men in de toekomst deze maat gaat hanteren dan zouden we beter kunnen vergelijken
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L