Nieuw zadel te koop voor op de R1200GS LC. Zadel is te koop omdat ik een verlaagd zadel van Touratech heb gekocht, om op die manier wat beter aan de grond te kunnen .
Mag weg voor de helft van de prijs (150€).....het zijn trouwens solden ......behalve bij BMW
Groeten,
Luc
Laatst gewijzigd door luc.w op 28 feb 2018, 13:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Petrik schreef:Past dit ook op een R1200GSA LC (2015)?
En als het past, zou dit dan iets lager komen dan het standaardzadel?
@Petrik, kan ik niet meteen op antwoorden.Misschien zijn er hier mensen op het forum die dat weten? Of anders de dealer eens contacteren.Of eens komen passen
Ik heb dezelfde vraag. Ik heb een 1200 GSA van 2016, mét verlaagd zadel. Maar ik vind de zithoogte te laag, zelfs in de hoogste stand. Een gewoon zadel zou, denk ik, perfect zijn. Ik zoek dus een 2de hands gewoon zadel in onberispelijke staat. Kan iemand helpen?
LucGSA schreef:Ik heb dezelfde vraag. Ik heb een 1200 GSA van 2016, mét verlaagd zadel. Maar ik vind de zithoogte te laag, zelfs in de hoogste stand. Een gewoon zadel zou, denk ik, perfect zijn. Ik zoek dus een 2de hands gewoon zadel in onberispelijke staat. Kan iemand helpen?
Het zadel die ik te koop aanbied zou passen en is nieuw. Je kan het altijd komen passen of eventueel proberen bij de dealer.
Petrik schreef:Past dit ook op een R1200GSA LC (2015)?
En als het past, zou dit dan iets lager komen dan het standaardzadel?
@Petrik, kan ik niet meteen op antwoorden.Misschien zijn er hier mensen op het forum die dat weten? Of anders de dealer eens contacteren.Of eens komen passen
Luc
Ben vandaag even tot bij de dealer geweest en het standaard zadel van de gs past op de gsa. Maar omdat dit een beetje breder is, is kom je nauwelijks lager met je voeten. Ik hou het dus bij het originele gsa-zadel.