Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Aha, een vlagske, da heb ik wel (ne Xenon trouwens ook, maar ik kom nooit iemand tegen die me herkent )
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Aha, een antenne, da heb ik dan weer niet (en mijne Xenon staat altijd op ONN, anders zou't maar veel geld voor niks geweest zijn )
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
@ Xavier: als ge mijn uren van de dag zou werken, zonder files dus, en ge kunt aan carpool doen, en uwen auto staat op LPG, dan zou ge wel zot moeten zijn om elke dag met de moto een stom stuk autostrade af te leggen
Trouwens, mijne moto is 100% voor mijn plezier, en 'k rij er alleen mee als ik da wil, niet omdat ik moet, da's misschien een luxepositie, maar als ge U in die positie bevindt, dan kunt ge mij wel verstaan denk ik
Grtz, Philip!
I know, 'k liet mij gewoon is goe gaan, en bij deze is m'n standpunt ook is duidelijk gemaakt, niet
Grtz, Philip!
@John:
terwijl ge dan toch bezig zijt met de 2de bestelling, kunt ge dan eens meteen vragen wat een xenonlamp kost?
Gewoon om een gedacht te hebben, tegen dat die van ons de geest geeft.
Ik zag op een amerikaanse site over HID conversiekits dat ze daar voor een vervanglamp 125 dollar vragen. (da zou meer zijn als onze volledige instalatie)
Groeten, Stef
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
Hahaa.. ge hebt dan toch al door dat het via mij spotgoedkoop is
Die lampen zelf zijn niet zo duur hoor! Maar eigenlijk moet je er van uit gaan dat je brommer allang doorverkocht of versleten zal zijn eer die lamp zelf versleten is. Het zal wél zo zijn dat een nabestelling van één lamp niet aan dezelfde voorwaarden kan als nu. Wat logisch is hé
Ik zou ze anders nooit gekocht hebben, ze kosten ergens anders 2 tot 3 maal de prijs.
Ik was eigenlijk op die vraag gekomen omdat ge veel auto's met xenon ziet waarvan er maar 1 lamp meer brand.
In alle geval bedankt voor de reactie.
Groeten, Stef
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
'k weet het, ik heb er al ene besteld en hoop net als de anderen om em binnenkort te kunnen monteren, maar een collega van mij wil op (of over ?) de valreep ook nog een xenon lampeke voor zijn R1150GS.
Kan het nog ? Kleurtemp moet ik hem nog vragen. Wil eerst weten of het nog kan, of is je 2de lijst intussen definitief afgesloten ?