verzekering
Moderator: GVN
verzekering
Situation:
Ben 29jaar en rij met K100RS '88.
Heb bedrijfswagen via KBC Lease...
Heb verzekering via BKC Verzekeringen (privé) die me 385 euro per jaar kost. (standaardverzekering)
Ik hoor dikwijls dat dat toch een 'redelijk' hoog bedrag is...
Zijn er betere, goedkopere,.....enz....??????????
Heb verzekering via BKC Verzekeringen (privé) die me 385 euro per jaar kost. (standaardverzekering)
Ca4Ya
K100RS - K1100RS Special Edition - Honda XL250 Motosport
K100RS - K1100RS Special Edition - Honda XL250 Motosport
-
Vin Diesel
Re: verzekering
Probleem gelokaliseerd ... volgend jaar kost uw verzekering voor de moto nog maar de helftCa4Ya schreef:Situation:
Ben 29 jaar en rij met K100RS '88.
Microsoft : Possibly not the biggest evil in the world, but definitely in the top 10
-
Werner Von C.
- Contacteer:
verzekering
Ik betaal voor mijn r1150rt alleen,241 euro bij KBC vezekering.
-
Highlander
Re: verzekering
Heb je al eens bij Ethias gaan horen ?Ca4Ya schreef:Situation:
Vul anders eens een offerte in ?
mvg
Stef
inderdaad 241 bij KBC.
heb ook aanvraag gedaan, via internet, bij Touring, maar geen antwoord gekregen. dus bijgevolg zullen ze ook niks aan mij verdienen.
het verschil in bedrag bij KBC zit hem in de ouderdom (ouder of jonger dan 30) en het vermogen van je motor.
heb ook aanvraag gedaan, via internet, bij Touring, maar geen antwoord gekregen. dus bijgevolg zullen ze ook niks aan mij verdienen.
het verschil in bedrag bij KBC zit hem in de ouderdom (ouder of jonger dan 30) en het vermogen van je motor.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Ik betaal 107 Euro voor mijn RT en 900 Euro, full omnium voor een Megane met alle toeters en bellen erop.Highlander schreef:Bij touring is de verzekering voor de motor merkelijk goedkoper, maar je moet je wagen daar ook verzekeren, en die is duurder.
Bijstand heb ik van Ethias.
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
xantingo
- Contacteer:
Ik dacht ook bij Touring te gaan, maar toen ik hen wilde bellen om iets te vragen, kreeg ik de melding dat het nummer niet bestond. Voor mij dus einde oefening, krijg hetzelfde maar eens voor wanneer je echt problemen hebt...
Ik ga me nu (vanaf de vervaldag van mijn wagen) verzekeren bij Argenta, 254 euro voor de moto en 331 euro voor de wagen (Citroën Xantia TD)
Ik ga me nu (vanaf de vervaldag van mijn wagen) verzekeren bij Argenta, 254 euro voor de moto en 331 euro voor de wagen (Citroën Xantia TD)
...R1200RT... Re: verzekering
Dit is enkel voor verzekeringen gecombineerd met je wagen. Ik ben 33 en ik betaal evenveel toen ik 29 was.Vin Diesel schreef:Probleem gelokaliseerd ... volgend jaar kost uw verzekering voor de moto nog maar de helftCa4Ya schreef:Situation:
Ben 29 jaar en rij met K100RS '88.
@Ca4Ya: prijs je gelukkig, ik betaal 524/jaar voor een VFR 800. Ik ga eens met mijn verzekeraar babbelen
-
Fox30
'k betaal bij Nateus (nieuwe naam voor Naviga-Mauretus) welgeteld 262,92 euros voor mijn R1150RT.
Heb er ook mijn autoverzekering naar toe gebracht, maar we mogen steeds met beide voeruigen tegelijkertijd rijden.
voor de auto heb ik wel al jaren BM-grad 0. Voor de moto maakt dat niet uit.
Als je en goede verzekeringsagent nodig hebt in noord Antwerpen, geef je maar een seintje; de mijne is een goede kennis.
Vrieger deed hij veel bij AXA, maar na mijn mini-marktonderzoekje is hij van maatschappij verandert en heeft al heel wat van zijn vaste klanten een lager factuur bezorgd. De garanties zijn ook zeer goed.
Heb er ook mijn autoverzekering naar toe gebracht, maar we mogen steeds met beide voeruigen tegelijkertijd rijden.
voor de auto heb ik wel al jaren BM-grad 0. Voor de moto maakt dat niet uit.
Als je en goede verzekeringsagent nodig hebt in noord Antwerpen, geef je maar een seintje; de mijne is een goede kennis.
Vrieger deed hij veel bij AXA, maar na mijn mini-marktonderzoekje is hij van maatschappij verandert en heeft al heel wat van zijn vaste klanten een lager factuur bezorgd. De garanties zijn ook zeer goed.
-
pascalplovie
-
Werner Von C.
- Contacteer:
En gij die dacht dat ze enkel gevogelte kunnen pluimen.pascalplovie schreef:Idem, bedrijfswagen en privé-moto
Schandalig duur !!!
Ik ben verzekerd bij Ethias en betaal maar liefst 550 EUR
Als ik jullie hoor, leggen ze mij er ferm op ... Actie vereist ...
Bij Fortis zou het mij 370 Euro gekost hebben voor enkel een moto.
Nu in combinatie met de auto betaal ik iets minder dan de helft.
Gr, Ironjakke.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Ik betaal bij Corona : 321 € voor de moto in combinatie met mijn autoverzekering ( kleine omnium)Vanguard schreef:Allé vooruit, ik heb ik weer het record.
Juist mijn rekening van Nateus gehad, enkel moto zonder wagen, verschiet ni: 713,45 € taks en bijdragen inbegrepen.
Ik ga direkt aan een aangetekende brief beginnen.
Heb zeer recent een offerte aan Ethias gevraagd en hun tarief was gelijk aan Corona. Heb nu juist voor de 2e x prijs gevraagd gevraagd aan Touring . Ben allereerst benieuwd of die deze keer ( correct) zullen antwoorden...
Een goede en goekope maatschappij is o.a CB direkt.
Wordt vervolgd
" Gelijk" krijgen is moeilijker dan hebben