Hoi,
heb de laatste tijd wat problemen met m'n 2610. Soms verspringt ie vanzelf naar het scherm met dat pijltje linksboven (net zoals wanneer je manueel met de landkaart schuift - dan krijg je ook zo'n pijltje om terug naar je huidige positie te klikken). Net alsof ik het scherm zou hebben aangeraakt. Maar ik doe dus niks. Hij geeft nog steeds correcte aanwijzigen, maar ik kan mijn huidige positie niet zien - tot ik op het pijlte duw (wat gevaarlijk en lastig is als je rijdt.) Vandaag deed ie het constant, nadat ie een paar weken weer prima werkte??? Iemand gelijkaardige problemen?
grt,
T
probleem 2610
Moderator: GVN
-
TheViking
- Contacteer:
Ik heb dit ook en dit zou een gekend probleem zijn met de 2610. Hang eens een stickertje over het IR oog en test eens of je dan nog hetzelfde probleem hebt? Naar't schijnt komt dit van de zonnestralen die een bepaalde frequentie uitstralen. (Alhoewel er hier vandaag niet te veel zon te zien was)Kexke schreef:Inleveren die handel, en nieuwe vragen
Viking.
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !
hé, da's handig...fluppie schreef:het kan nog eenvoudiger als je de afstandsbediening nooit gebruikt en als je de meest recente software-versie op je toestel hebt
doe
menu
instellingen
algemeen
menu
uitzetten IR oog
groetjes
fluppie
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Ik was wat haastig met te geloven dat het probleem eenvoudigweg op te lossen was met een stukje zwarte tape...
Heb net het IR oog volledig afgeplakt met dikke zwarte tape; testritje gaan doen, en jawel hoor, nog géén 5 minuten later was het weer van dattum. Met het IR oog heeft het volgens mij niks te maken. In elk geval help het afdekken ervan niet.
zucht...
dan maar naar de winkel....
Heb net het IR oog volledig afgeplakt met dikke zwarte tape; testritje gaan doen, en jawel hoor, nog géén 5 minuten later was het weer van dattum. Met het IR oog heeft het volgens mij niks te maken. In elk geval help het afdekken ervan niet.
zucht...
dan maar naar de winkel....