tips voor een reis van enkele weken

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
pascal

tips voor een reis van enkele weken

Bericht door pascal »

Ik wil in de nabije toekomst voor enkel weken op reis met mijn gsa.
Iemand voorstellen,liefst de warmte ,en buiten Europa is ook geen enkel probleem.Alleen moet ik sommige landen mijden want mijn paspoort is niet geliefd in sommige delen van de wereld.En mischien zijn er mensen die meewillen.
MM GS

Bericht door MM GS »

san francisco ?
pascal

Bericht door pascal »

Daar kan ik je verzekeren dat je gs stuk rijdt,nog sneller dan in Afrika.
En daarbij ik ken iedere bar en cafe daar en boven is de helt van de bevolking gay en de andere helft lesbisch.Maar een enorme toffe stad op in te wonen ,ik woon er nu al 12 jaar.Groot nadeel enorm duur om er te leven.
Maar ik vreees dat ik binnenkort naar New-York moet verhuizen,omwille van het werk.Maar ja, dat ook niet slecht 45% van de leeftscategorie 30-40jaar is single.
de witten
Contacteer:

Re: tips voor een reis van enkele weken

Bericht door de witten »

pascal schreef:Ik wil in de nabije toekomst voor enkel weken op reis met mijn gsa.
Iemand voorstellen,liefst de warmte ,en buiten Europa is ook geen enkel probleem.Alleen moet ik sommige landen mijden want mijn paspoort is niet geliefd in sommige delen van de wereld.En mischien zijn er mensen die meewillen.
hoe lang had je gedacht??
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
pascal

Bericht door pascal »

Is echt relatief ,Ik kan mijn 1 week to 16 weken vrijmaken.Hangt echt af waar de trip mij zou naar toe brengen en of het mij daar al of niet aanstaat.Daarom vraag ik hier enkele tips.
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Zeg pascal, misschien is dit een optie :wink:

http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=6357

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
pascal

Bericht door pascal »

philip

optie 1:Zuid-Amerika heb ik maanden gewerkt,maar zou ik toch een willen doen met de motorfiets(maar momenteel heb ik geen zin om mijn mijn gs te verschepen,gewoon uit Belgie vertrekken geniet mijn voorkeur)

optie 2:zou ik willen,maar ben bang voor problemen met mijn paspoort.

optie 3:Zelfde reservatie als optie1

optie4:Heb ik al verstchillende malen gedaan met allerhande transportmiddelen(auto,moto,truck,vliegtuig)Maar wel zeer mooi,als je het ooit wil doen laat het mij weten.

optie 5:Staat mij wel aan,maar weet er niks over,het dichtste dat er ooit ben geweest is Mauretanie en dan nog om te werken .Wat soort of timeframe moet ik voorzien.wat soort wegen,enz

mvg
pascal

Bericht door pascal »

Laat ik het zo stellen,ik heb geen vrouw,geen kinderen,geen vriendin,en zelf geen familie.m.a.w. ik moet met niemand geen rekening houden buiten mezelf.
MM GS

Bericht door MM GS »

pascal, jouw profiel lijkt me geschikt voor THE BIG ONE !!

moet je alleen zorgen dat je iets meer vrije tijd kunt hebben :wink:

anders zeker eens overwegen om via iran naar india of zo te trekken, vanaf volgend jaar zal de grens met iran waarschijnlijk voor lange tijd dichtgaan - oorlogje spelen ginder ... t is dus de moment !

grtz
mm
pascal

Bericht door pascal »

Ik had graag die richting uitgegaan ,maar ik zit met een US paspoort,en door mijn nummerplaat (een belgische maar met rode kleur met jaar en maaand) val ik op als een rooie vlag waar een stier op reageert ,zelfs in Belgie.(vb.als ik naar Antwerpen ga word ik zeker 1 tot 2 keer van de weg gereden) Gewoon omwille van de nummerplaat.
In Gent is het soms erger.
Mij tijd is rekbaar want ik kan zonder problemen onbetaald verlof nemen.
Dus ik zit eigenlijk met een luxe probleem en anderzijds met praktische problemen.
En vooral het probleem dat ik aanhaalde in het begin baart mij zorgen omdat ik alleen reis,met twee of meer mensen sta je sterker.
En mischien vinden mensen die bezorgheid overroepen,maar mijn werkervaring in Afrika en Zuid-Amerika heeft mening maal in een of andere cel heeft doen belanden voor een drogreden om geld los te krijgen.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Misschien brengt dit je op gedachten :wink:

Scrol maar eens rustig erdoor
http://xa4.smugmug.com/gallery/1063457/1/49658889/Large
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Misschien brengt dit je op gedachten :wink:

Scrol maar eens rustig erdoor
http://xa4.smugmug.com/gallery/1063457/1/49658889/Large
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
pascal

Bericht door pascal »

Mooi fotos

Ik wist niet dat SN daar een station had.

Het is het Afrika hoe ik het mijn herinnert doen ik daar werkte,maar ik ben er graag in die chaos.
Mischien een idee?Het is meer dan 10jaar geleden dat ik er nog ben geweest,en dan nog om er te werken.Wat natuurlijk altijd een andere invalshoek met zich meebrengt.

Hey,een job als UNO piloot is niet slecht(ref. fotos),mijn vroegere chief pilot viliegt nu met een Citation voor de UNO en die mannen zijn echt niet onderbetaald(zoals wij in de US tenminste).

Bedankt voor de tip.
Plaats reactie