Highlander,
Kan je mij de GPS-file doorsturen a.u.b.
groetjes
Patrick V
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Highlander schreef:De route is zo goed als af, het vertrekpunt word de Q8 op de E17 net voorbij Haasdonk richting Antwerpen. Een goede 200 km met een tussenstop in Breskens.
Hopelijk zijn we met een aantal.
Ps Patrick heb nog een klein probleem, aan het begin van de route, ik mail je deze week wel ééns.
Als er zijn die graag de route op GPS doorgestuurd krijgen, geven maar een seintje.
Startuur zal ik later wel vermelden.
De route is verstuurd, naar alle é-mails die ik van danny gekregen heb.
Als ik iemand vergeten ben of er nog iemand de route wenst, geef dan je é-mail maar door, dan breng ik dat wel in orde.
Samenkomst om 09h30 en vertrek om 10H aan Q8 op E17 net voorbij Haasdonk richting Antwerpen zoals eerder beschreven.
Nog vragen laat maar komen.
Highlander schreef:De route is zo goed als af, het vertrekpunt word de Q8 op de E17 net voorbij Haasdonk richting Antwerpen. Een goede 200 km met een tussenstop in Breskens.
Hopelijk zijn we met een aantal.
Ps Patrick heb nog een klein probleem, aan het begin van de route, ik mail je deze week wel ééns.
Als er zijn die graag de route op GPS doorgestuurd krijgen, geven maar een seintje.
Startuur zal ik later wel vermelden.
Highlander..., wil je mij de route doorsturen aub ,waarschijnlijk kom ik ook af den 23 sten...
mvg
luc
Hi,
Blauw of zwart 't zijn maar 30 dagen meer.
Patrick V
R1150RT 2003 SP 2610
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Ik heb ze zien vertrekken deze morgen.
Ziet er weer een toffe bende uit.
Met spijt in het hart en een traan in de linker ooghoek
heb ik die mannen en vrouwen moeten laten
en ben huiswaarts gereden lags vlaamse " omwegen "
'tis kiezing hé van't jaar.
En straks gaan werken
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Bedankt, het was een prachtige rit en we hebben een fijne dag gehad.
Patrick V en Els
R1150RT 2003 SP 2610