't is zo ver .....
Moderator: GVN
't is zo ver .....
Jaja, 't is zo ver... om 13.00u mag ik hem gaan halen
een fonkelnieuw oceaanblauwe F1200GS
wat een zalig gevoel, en dat heb ik er nog niet mee gereden
jongens, wat heb ik hier lang van gedroomd
zo'n avontuurlijke machien te mogen bezitten, berijden
allé nog 2 uurtjes spanning
en dan "on en off the road"
een fonkelnieuw oceaanblauwe F1200GS
wat een zalig gevoel, en dat heb ik er nog niet mee gereden
jongens, wat heb ik hier lang van gedroomd
zo'n avontuurlijke machien te mogen bezitten, berijden
allé nog 2 uurtjes spanning
en dan "on en off the road"
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
-
Iron Gonzo
dikke proficiat
en geniet er maar van zolang de zon nog door de wolken piept
en geniet er maar van zolang de zon nog door de wolken piept
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
inderdaad dat machintje kan der tegentricky schreef:iron gonzo,
hé, dat machien kan toch tegen wat regen, sneeuw, hagel, wind ed. zeker
anders heb ik wel een foutieve aankoop gedaan
ik rij namelijk zomer & winter
maar ik vind het zonde dat hij van bij de eerste rit al wreed smerig zou toegetakeld zijn.
een nieuwe aanwinst mag toch blinken de eerste week
ik rij ook zomer winter
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Jaja, mannen, die foto's komen...dat zal iets voor 't weekend worden.
Heb nu geen tijd, moet nog te veel gapen naar mijn nieuwe aanwinst.
Moet zeggen, dat van die wind valt best mee (want eerlijk, jullie hadden me wel een beetje bang gemaakt!), ben van naturen wel een warmbloedige, heb raar of zelden koud, eerder vlug te warm, zelfs midden in de winter is een trui aan mij niet besteed.
Voor de rest heb ik hem al goed onder de knie. Ideale zitpositie al gevonden, stand van windscherm, etc.. en eerlijk erop slapen viel ook goed mee vanacht in mijn garage (hihihi).
Leuk is zeker ook de automatische pinkers.
The sound of ... bevalt me ook beter dan dat van een RT. Iets meer bas in zijn gegrom.
Adios, en als je me tegenkomt,
niet moeilijk te herkennen,
blauwe R1200GS en ikke met smile van hier tot in Tokio
groeten en zwaaien
Heb nu geen tijd, moet nog te veel gapen naar mijn nieuwe aanwinst.
Moet zeggen, dat van die wind valt best mee (want eerlijk, jullie hadden me wel een beetje bang gemaakt!), ben van naturen wel een warmbloedige, heb raar of zelden koud, eerder vlug te warm, zelfs midden in de winter is een trui aan mij niet besteed.
Voor de rest heb ik hem al goed onder de knie. Ideale zitpositie al gevonden, stand van windscherm, etc.. en eerlijk erop slapen viel ook goed mee vanacht in mijn garage (hihihi).
Leuk is zeker ook de automatische pinkers.
The sound of ... bevalt me ook beter dan dat van een RT. Iets meer bas in zijn gegrom.
Adios, en als je me tegenkomt,
groeten en zwaaien
tricky schreef: Adios, en als je me tegenkomt,
groeten en zwaaien
Proficiat met je nieuw speeltje... veel veilige kilometers... en volop genieten van de tweewieler.
PS: je helm dichthouden als je lacht, anders heb je het resultaat als in mijn avatar...
1000 km verder
Jongens,
Die foto's dat wil niet lukken. Reeds 1000km op den teller en nog geen seconde kunnen afstappen voor een schoon fotootje.
Uren kan ik er naar gapen als hij in de garage staat. Maar dit is echt geen lokatie om er een foto van te maken. En eens op de baan ..... dan zit ik zo te genieten dat ik geen tijd en goesting vind om te stoppen voor een fotosessie. Het zal er ooit wel eens van komen, maar wanneer .... (ps : van mijn R1150RT is het er nooit van gekomen!)
Maar gelukkig dat ik ben. Rij gewoon omweg om langer te kunnen genieten.
Toch één klein vraagje. Als ik ben gaan tanken, en ik denk dat hij werkelijk vol is want ik zie de benzine tot aan de rand staan, geeft mijn meter toch de indruk dat hij nog hoger kan. Er lijkt mij nog zo veel ruimte tussen de aanduiding en hete tanksymbooltje. Of is dit normaal?
Vele zonnige groeten en rij ze veilig
Die foto's dat wil niet lukken. Reeds 1000km op den teller en nog geen seconde kunnen afstappen voor een schoon fotootje.
Uren kan ik er naar gapen als hij in de garage staat. Maar dit is echt geen lokatie om er een foto van te maken. En eens op de baan ..... dan zit ik zo te genieten dat ik geen tijd en goesting vind om te stoppen voor een fotosessie. Het zal er ooit wel eens van komen, maar wanneer .... (ps : van mijn R1150RT is het er nooit van gekomen!)
Maar gelukkig dat ik ben. Rij gewoon omweg om langer te kunnen genieten.
Toch één klein vraagje. Als ik ben gaan tanken, en ik denk dat hij werkelijk vol is want ik zie de benzine tot aan de rand staan, geeft mijn meter toch de indruk dat hij nog hoger kan. Er lijkt mij nog zo veel ruimte tussen de aanduiding en hete tanksymbooltje. Of is dit normaal?
Vele zonnige groeten en rij ze veilig
Proficiat!!!
Hallo daar,
Het zal je niet beklagen! Ik heb nu pas 3.000km op de teller en ik voel dat het mijn beste aankoop is van alle motos die ik heb gehad! (wel mijn eerste bmw)
Veel rijplezier er mee, en zeker veel veilige km toegewenst.
mvg
rikkie
Het zal je niet beklagen! Ik heb nu pas 3.000km op de teller en ik voel dat het mijn beste aankoop is van alle motos die ik heb gehad! (wel mijn eerste bmw)
Veel rijplezier er mee, en zeker veel veilige km toegewenst.
mvg
rikkie
YOO
Soms wel irritant, als ge goe op voorhand wil aangeven dat ge de autosnelweg wil verlaten
Grtz, Philip!
Tiens, nog nooit gemerkt dat uw pinkers na een tijdje vanzelf uitgaanOneshark schreef:Hi Tricky,tricky schreef:Leuk is zeker ook de automatische pinkers.
Wat zijn die autom. pinkers op uw GS12, voor mij een onbekend
item![]()
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Njet Phil, (spreek je over een optie ?) denk dat het bij mij niet functioneert... zal eens op consultatie gaan zekerKoppel!! schreef:YOO
Tiens, nog nooit gemerkt dat uw pinkers na een tijdje vanzelf uitgaanOneshark schreef:Hi Tricky,tricky schreef:Leuk is zeker ook de automatische pinkers.
Wat zijn die autom. pinkers op uw GS12, voor mij een onbekend
item![]()
Soms wel irritant, als ge goe op voorhand wil aangeven dat ge de autosnelweg wil verlaten
![]()
Grtz, Philip!
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Allez mannen niet zeggen dat je dat nog niet hebt gezien op jullie speelgoedje
Als je te vroeg je pinker opzet gaat die na welgeteld 18 keer aanvinken automatisch terug uit. Het is GEEN (jieha eens geen optie) optie van BMW maar zit standaard op die van mij.
Jullie brommerke wat meer leren ondekken ipv van er constant naar te kijken hé
Stoffel
Als je te vroeg je pinker opzet gaat die na welgeteld 18 keer aanvinken automatisch terug uit. Het is GEEN (jieha eens geen optie) optie van BMW maar zit standaard op die van mij.
Jullie brommerke wat meer leren ondekken ipv van er constant naar te kijken hé
Stoffel
Het huiswerk moet ook nog gedaan worden hé StoffStoffel schreef:Allez mannen niet zeggen dat je dat nog niet hebt gezien op jullie speelgoedje![]()
Als je te vroeg je pinker opzet gaat die na welgeteld 18 keer aanvinken automatisch terug uit. Het is GEEN (jieha eens geen optie) optie van BMW maar zit standaard op die van mij.![]()
Jullie brommerke wat meer leren ondekken ipv van er constant naar te kijken hé![]()
Stoffel
Lid BMW MC Vl